همزمان با رزمایش محمدرسول الله(ص)، گروه های جهادی شهرستان فارسان به یاری نیازمندان در عرصه های عمرانی، کشاورزی، بهداشت و درمان و خدماتی پرداختند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۰۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج فارسان، تلاش برای خدمت رسانی به نیازمندان را اولویت اقشار بسیج دانست و گفت: در ادامه رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص)2، اردوهای جهادی با حضور گروه جهادی شهید منصور محمدی در عرصه عمرانی، گروه جهادی شهید رجبعلی صیادی در عرصه کشاورزی و خدمت‌رسانی، گروه جهادی ستاد ناحیه فارسان در عرصه عمرانی و کشاورزی، گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی در عرصه بهداشت و درمان برگزار شد.

میثم بابایی افزود: در همین راستا گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی  در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون متشکل از 6 پزشک و روانشناس جهت ارائه خدمات پزشکی و درمانی به محله کمال الدین فارسان اعزام و به حدود 150 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات پزشکی و درمانی و داروی رایگان ارائه دادند.

گفتنی است: با حضور این گروه جهادی 115نفر از خدمات آموزش سلامت و مشاوره روانشناسی، همچنین غربالگری فشار خون و قند خون برخوردار شده است.

فریدون فاضلی، رئیس کمیته امداد شهرستان فارسان  نیز ضمن تقدیر از سپاه و بسیج و تیم بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد: بسیج و سپاه به حق قوه محرکه انقلاب هستند و با اتکا به چنین منبع قدرت مخلصانه ای می توان هرمشکلی را از پیش رو برداشت.

وی افزود: مردم این محله و به خصوص مددجویان ما به چنین خدمات و کمک هایی به شدت نیازمند هستند. به خصوص در این شرایط وانفسای اقتصادی که تامین هزینه های پزشکی بسیار دشوار است و قدرت مالی اکثریت جامعه به خصوص قشر ضعیف به شدت کاهش یافته تا جایی که حتی ممکن است از پس هزینه های درمان نیز برنیایند.

ارسال نظرات