خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور؛

رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی در همدان آغاز شد

همزمان با سراسر کشور رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» در شهرستان همدان آغاز شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۱۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸

رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی در همدان آغاز شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص)2 شهرستان همدان با حضور جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، مسئول بسیج کارگری، فرمانده و مسئولین سپاه ناحیه همدان، رئیس واعضا هیئت مدیره کارخانه شیشه همدان و کارگران بسیجی جهادگر در محل سالن جلسات کارخانه شیشه همدان برگزار شد.

رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) ۲ در راستای ایجاد امید و اقتدار در جامعه و یأس و ناامیدی در دل دشمن با برنامه‌ریزی صورت گرفته در سپاه، در 32 استان کشور طی سه محور از تاریخ ۹ الی ۲۹ شهریور ماه برگزار می‌شود.

بخشی از رزمایش با عنوان رزمایش خدمت‌رسانی کارگران بسیجی با عنوان «شیفت ایثار» به همت بسیج کارگری به منظور آمادگی برای مقابله با جنگ اقتصادی و تحریم دشمن و حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود که طی ان کارگران بسیجی در جنگ اقتصادی برای همراهی با انقلاب و کمک به اقتصاد کشور اقداماتی از قبیل اضافه کاری بدون دستمزد و یا ارائه خدمات رایگان در مراکز کار و تولید به عنوان «شیفت ایثار» در قالب رزمایش انجام می‌دهند.

در استان همدان 450 نفر از کارگران بسیجی در قالب 18پایگاه مقاومت به منظور خدمات‌رسانی، کمک به تولید، بهره‌وری و کمک به واحدهای تولیدی تحت عنوان «شیفت ایثار» از یک تا سه شیفت در سطح کارخانجات و مراکز تولیدی فعالیت‌های جهادی انجام می‌دهند.

در این مراسم سردار مهدی فرجی جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تبیین اهداف برگزاری رزمایش خدمت رسانی کارگران بسیجی، از آن به عنوان اقدامی مناسب در راستای حمایت از اقتصاد داخل و مقابله با جنگ اقتصادی دشمن نام برد.

در این رزمایش مسئولین سپاه شهرستان همدان از ارائه خدمات کارگران بسیجی در کارخانه شیشه همدان بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات