امام جمعه شهر کمیجان:

منبر خط مقدم وسنگر روحانیون است/باید اهداف نهضت عاشورا درمحرم بیان شود

حجت الاسلام علی مقدسی پور گفت: امروز اسلام در جوامع مختلف تاثیرگذار ونقش آفرین بوده وزیادی خواهان را هراسان کرده؛ امروز روحانیت و طلاب اسلام تکلیف سنگینی برعهده دارند و باید اسلام را بگونه ای معرفی کنند که اذهان و دلهای مردم را سرشار از معنویت وعشق به خدا نماید.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۱۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان ؛حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهر کمیجان در جلسه اخلاق و نشست روحانیون وطلاب شهرستان کمیجان گفت:دین اسلام از بالاترین و عمیق ترین محبت ها و عواطف مردم  برخوردار است و دشمنی استکبار جهانی با اسلام مشخص می شود و از آنجا که روحانیت پیشانی و خط مقدم اسلام است، استکبار همواره به گزافه گویی ودروغ عالمان دینی، متفکرین و فقهای دینی می پردازد.

حجت الاسلام مقدسی پور گفت:روحانیون و مبلغین بایدبا اقتدا به شهدا و توکل به خدا  هرچه بیشتر جهت تقویت سطح خود در زمینه های مختلف در جهان اسلام کوشش کنند وتاثیر گذار باشند.

امام جمعه شهر کمیجان افزود:روحانیون و طلاب ما نباید وضعیت روزمره پیداکنند  و به‌نسبت به مسائل جاری بی تفاوت باشند، چرا که جبهه استکبار از این موضوع سوءاستفاده خواهد کرد و در مقابل، احساس تکلیف نقشه های دشمن را خنثی میکند.

وی ادامه داد:منبر،خط مقدم وسنگر تبلیغ است لذا یک مبلغ علاوه  منبر رفتن و قرائت نماز وامورات جاری خود در مقابل تهاجمات فرهنگی و رسانه ای گوناگون دشمن به روز باشد که به راستی" مکرو ومکرلله والله خیر الماکرین"

وی در پایان خاطرنشان کرد:  تبلیغ شفاف و صحیح و درست دین را بایدیکی از مهمترین وظایف مهم روحانیون وطلاب درنظام اسلامی دانست و روحانیون باید تلاش  کنند با راهنمایی صحیح و درست مطابق با اصول اسلامی ودینی مردم را هدایت به این اصل مهم نمایند

/انتهای پیام

.

ارسال نظرات