کارگاه آموزشی مربیان جام باشگاه کتابخوانی با هدف تشکیل باشگاه کتابخوانی در محل سالن مطالعه کتابخانه عمومی مرحوم ذاکری شهرستان اشکذر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۳۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، اولین کارگاه آموزشی جام باشگاه‌های کتاب خوانی شهرستان  با حضور محسن کمالیان  برگزار گردید.
در این کارگاه یک روزه که جمعی از مربیان، کتابداران و علاقمندان حوزه کتابخوانی از روستا‌های شمسی، ابراهیم اباد، شرف آباد، حسن آباد، اسلام آباد، صدرآباد و همچنین شهرستان اشکذر شرکت کرده بودند با نحوه برگزاری و راه اندازی باشگاه‌های کتابخوانی آشنا شدند.
در ابتدای کارگاه کمالیان به‌عنوان مربی جام باشگاه‌های کتابخوانی از چگونگی روند شکل‌گیری باشگاه‌ها، ترویج کتابخوانی، فواید مطالعه، سرانه مطالعه و موضوعات مربوط به مطالعه و باشگاه‌های کتابخوانی برای حاضرین توضیحاتی ارائه کرد.
در ادامه کارگاه شرکت‌کنندگان به گروه‌های پنج نفره تقسیم شدند و سپس درباره شیوه تشکیل و برگزاری جام باشگاه کتابخوانی، جذب مخاطب و مستند‌سازی، با یکدیگر به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند.
هدف از برگزاری این دوره آموزشی تشکیل و فعال‌سازی باشگاه‌های کتابخوانی در حوزه کودک و نوجوان، ارتباط و سوق دادن کودکان و نوجوانان به سمت کتاب و کتابخوانی و ایجاد انگیزه در آن‌ها برای فعالیت گروهی در این زمینه است.
ارسال نظرات