مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد تصریح کرد: ما آمادگی داریم با همکاری مسئولان شهرستان اشکذر پس از برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری در اشکذر، باشگاه خبرنگاران را در این شهرستان راه اندازی کنیم.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۳۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خبرنگاران اشکذر نیوز و کارآموزان دوره خبرنگاری با موبایل روز گذشته پس از بازدید از واحد‌های صدا و سیمای مرکز یزد ازجمله واحد خبر، استودیو‌های صدا و سیما و بخش خبر خبرگزاری جمهوری اسلامی دفتر یزد با مدیران این رسانه‌ها نیز به‌طور جداگانه دیدار کردند.
“احمد پهلوانیان” مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد با تمجید از عملکرد شهرستان اشکذر در پرورش خبرنگاران جوان، اصلی‌ترین کارکرد خبرنگاران را نظارت بر عملکرد مدیران دانست و گفت: مردم به واسطه رسانه‌ها به دریچه‌های علم و آگاهی دست می‌یابند.
وی خبرنگاری را شغلی مقدس عنوان و بیان کرد: کار خبرنگاران کار معلمی است ازاین‌جهت که وظیفه آموزش و ساختن به عهده آنان است و این کار ارزشمند و مقدس است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز یزد، ظرفیت شهرستان اشکذر برای اطلاع رسانی اخبار در استان بیش از حال حاضر دانست و تصریح کرد: ما آمادگی داریم با همکاری مسئولان شهرستان اشکذر پس از برگزاری کلاس‌های آموزش خبرنگاری در اشکذر، باشگاه خبرنگاران را در این شهرستان راه اندازی کنیم.
همچنین در این برنامه بازدید، کاظم شاملو رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز یزد نیز با اشاره به تاریخچه فعالیت‌های روزنامه‌نگاری در ایران و جهان، خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، خبرگزاری رسمی و ریشه‌دارترین نهاد حرفه‌ای گردآوری و انتشار خبر در ایران برشمرد.
وی همچنین در زمینه نحوه اطلاع‌رسانی ایرنا سراسری و همچنین استان یزد مطالبی را بیان و نکات آموزشی در مورد حرفه خبرنگاری ارائه کرد.
ارسال نظرات