خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه شهرستان بشرویه گفت: هفته دفاع مقدس تنها منوط بر برنامه های سپاه و بسیج نیست بلکه همه ادارات در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایام سهیم هستند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۴۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد خبازی فرمانده سپاه شهرستان بشرویه در نشست اعضای ستاد هفته دفاع مقدس ضمن تسلیت فرارسیدن غم و اندوه سرور و سالار شهیدان گفت: در قیام عاشورا و سرزمین کربلا، تمام هم و غم امام حسین بر آن بود که دین زیر پا نشود.

وی افزود: اکنون همه ما و مسئولین باید در امورات روزانه خود سیره سرور و سالار شهیدان و قیام عاشورا را در دستور کار قرار دهیم و در جهت حفظ اسلام و فریضه امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

فرمانده سپاه شهرستان بشرویه ادامه داد: شهیدان همه با الگو از قیام عاشورا و مکتب حضرت زهرا در جبهه های حق علیه باطن حضور یافتند،و اکنون وظیفه ما است تا قدر دان زحمات آنان باشیم.

سرگرد خبازی همچنین خطاب به مسئولین ادارات گفت: هفته دفاع مقدس تنها منوط بر برنامه های سپاه و بسیج نیست بلکه همه ادارات در برگزاری برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایام سهیم هستند و این جای بس گله دارد که بعضی از ادارات با ارسال نامه ای به ستاد از نداشتن برنامه ای در این هفته اعلام کرده اند.

علیرضا زمان زاده فرماندار شهرستان بشرویه نیز ضمن تاکید بر هر چه با شکوه برگزار کردن برنامه های ماه محرم و بخصوص هفته دفاع مقدس گفت: تمامی ادارات و نهاد های دولتی موظف به اجرای برنامه های ستاد هفته دفاع مقدس بوده و امید است این مراسمات به بهترین نحو ممکن در شهرستان برگزار شود.

وی افزود: اکنون که دشمنان سعی بر برهم زنی وحدت بین مردم و مسئولین را دارند ما نباید آب به اسیاب دشمن ریخته و از اجرای برنامه های فرهنگی مذهبی در ادارات و سطح شهر غافل شویم.

زمان زاده اظهار داشت: تمامی ادارات سطح شهرستان موظف به آزاد سازی نیروهای خود در جهت برگزاری هرچه با شکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس هستند،و تمام همکاری را باید با این ستاد داشته باشند.

گفتنی است در پایان این نشست بر ارائه برنامه های فرهنگی و مذهبی هر اداره تا پایان هفته تاکید شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها