بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای از عموم مردم برای شرکت در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید گمنام دفاع مقدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۷۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
 

 به گزارش سرویس بسیج پیشکسوتانخبرگزاری بسیج،  بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در اطلاعیه‌ای با تسلیت و تعزیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از عموم مردم به ویژه مردم ولایت‌مدار، قدرشناس و شهیدپرور تهران بزرگ برای شرکت در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید گمنام دفاع مقدس (روز پنج‌شنبه ۲۲ شهریورماه ساعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران) دعوت به‌عمل آورد.

در این اطلاعیه آمده است:

«بر کسی پوشیده نیست که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و جان‌فشانی شهدای گرانقدر و عزیز ایران اسلامی است که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به آب و خاک و استقلال وطن‌مان، هستی و جان خود را فدا کردند و با ایثار، شهامت و شهادت خود استقلال، آزادی، امنیت و اقتدار را نصیب کشورمان ساختند.

لذا تکریم و بزرگداشت آنان، تکریم فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت، اخلاص، قدردانی و قدرشناسی از شهدای عزیز و تجدید میثاق و ادامه راه مسیر پرتلألو آن حماسه آفرینان دوران هشت سال دفاع مقدس است.

در پایان این اطلاعیه، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بار دیگر از مردم و امت بصیر، انقلابی و ولایتمدار تهران، اقشار مختلف، گروه‌ها، احزاب و مسئولان دعوت به عمل آورده است تا روز پنج‌شنبه ۱۳۹۷/۶/۲۲ ساعت ۹ صبح، مقابل دانشگاه تهران با شرکت و حضور حماسی و گسترده در این مراسم معنوی و عزّت آفرین که مقارن با ماه محرم و عزای حسینی شده است با پیکرهای مطهر فرزندان برومند حضرت روح الله، بیعت تازه سردهند و یاد و نام وآرمان‌های والای شهیدان را زنده نگه دارند.

در ادامه قدردانی ملت سلحشور ایران اسلامی و مردم بزرگوار تهران از شهدای عزّت ایران اسلامی روز چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ بعد از نماز مغرب و عشاء در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مراسم شب وداع با این شهدا با حضور خانواده‌های معظم شهدا و عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می‌گردد.»

 

 

ارسال نظرات