خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
نماینده، ولی فقیه در فارس در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: حماسه ۸ سال دفاع مقدس استکبار را به چالش کشانده که ما باید این حماسه را روز به روز نمایان‌تر نماییم.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۹۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز؛ همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت صبح امروز هم زمان با ۳۲ استان در محل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس با حضور نماینده ولی فقیه در فارس، فرماندهان و سرداران و ۴۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در این همایش گفت: هر ملتی برای هویت خود نیاز به حماسه دارد و چه حماسه ای بهتر از ۸ سال دفاع مقدس و رشادت هایی که رزمندگان آفریدند.

دژکام ضمن اشاره به حضور و نقش استان فارس در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس اظهار داشت: شما رزمندگان و ایثارگران که میراث گرانبهای این انقلاب هستید باید ارزش های دفاع مقدس را حفظ و برای آن دلسوزی نمایید.

وی در ادامه گقت: حماسه ۸ سال دفاع مقدس امروز استکبار را به چالش کشانده است و ما باید تلاش نماییم بعد حماسی دفاع مقدس را قوی تر نشان دهیم و بگوییم که دفاع مقدس برای ما حماسه بود و همان جاهایی را که دشمن از ما ترسید را به خوبی نشان دهیم.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: ملت ایران باید بتواند حماسه سردار جاویدی ها که امام(ره) به پیشانی او بوسه زد و جلو پای او بلند شد، به خوبی نشان دهد تا ده ها قرن دیگر دشمن بترسد و بگوید با نسل سردار جاویدی و ملت ایران مواجه هستیم

آیت الله دژکام خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب و دفاع مقدس و شما پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که با خدا معامله کردید، انقلاب اسلامی محدود به مرزهای ایران نیست و در تمام دنیا توانسته ایم منافع استکبار را به چالش کشیم و دشمن هر چه توان خود را به کار می گیرد تا با جنگ رسانه ای و اقتصادی ملت ایران را به زانو در آورد، موفق نمی شود و سراغ گزینه دیگری می رود.

نماینده ولی فقیه در فارس در پایان خاطر نشان کرد: امروز به همت شما پیشکسوتان دفاع مقدس به دنیا ثابت می کنیم که به برکت حماسه دفاع مقدس عزاداران امام حسین(ع) پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلیش امام زمان می دهیم و با ایستادگی، مردانگی و شیردلی می گوییم که فتح نزدیک است.

خاطر نشان می گردد: در پایان از ۴۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و چند رزمنده به خاطره گویی پرداختند و آیت الله دژکام از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس بازدید کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها