خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز گفت: در مجموع بیش از 600کارگر بسیجی در طرح "شیفت ایثار"و در 2 شیفت صبح و بعدازظهر به صورت داوطلبانه در راستای حمایت از تولید ملی فعالیت کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۴۹۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی در حاشیه بازدید از کارخانه‌های شهرستان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای انقلاب تا به امروز در تلاش هستند که با تحریم، جنگ اقتصادی و انواع توطئه‌ها انقلاب ما را ناکارآمد جلوه دهند. 
وی افزود: نیروهای بسیجی ما در اقشار مختلف در همه صحنه‌ها به خوبی حضور داشته اند و به مقابله با تهدیدات دشمن پرداخته‌اند که یکی از این حوزه‌ها در شرایط امروز مشکلات اقتصادی است. 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز با بیان اینکه امروز دشمن جنگ تمام عیار اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته است، اذعان کرد: کارگران عزیز ما همدوش با سایر اقشار به صورت شبانه روزی در تلاشند تا پویایی حوزه تولید را رقم بزنند. 
وی ادامه داد: بسیج کارگری همواره در اکثر عرصه‌ها تأثیرگذار بوده است، در شرایط امروز نیز در راستای اجرای رزمایش خدمت، کارگران بسیجی شهرستان البرز با شرکت در طرحی به نام "شیفت ایثار" به ارائه خدمت رایگان پرداختند. 
این مسئول ابراز کرد: یکی از اهداف "شیفت ایثار" حمایت از کالای ایرانی است و از برنامه‌های ما آمادگی واحدها در مقابل حوادث است این‌که بتوانیم در شرایط حساس کمک کنیم که در شرایط به بحرانی قرار نگیریم و شعار "ما می‌توانیم" را تحقق ببخشیم. 
وی تصریح کرد: در طرح "شیفت ایثار" کارگران بسیجی شرکت‌های شهرستان البرز از وقت شخصی خود برای تقویت صنعت و چرخه تولید گذاشتند تا بتوانند کمی از مشکلات این عرصه را حل کنند. 
طاهرخانی گفت: این کارگران بسیجی با هزینه کرد یک روز از زمان کارگری خود در حمایت از تولید ملی سعی دارند کمبودها و نیازهای جامعه را رفع کرده و اثرات جنگ اقتصادی دشمنان را کمرنگ کنند. 
وی اعلام کرد: در مجموع بیش از 600 کارگر بسیجی در طرح "شیفت ایثار" ثبت نام کردند و در 2 شیفت صبح و بعدازظهر به صورت داوطلبانه در راستای حمایت از تولید ملی به صورت جهادی در شرکت‌هایی که تولیدکننده کالای داخلی است، به کار مشغول هستند. 
فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز عنوان کرد: طرح "شیفت ایثار" برای نخستین بار است که اجرا می‌شود و شهرستان البرز پایلوت این طرح جهادگرانه انتخاب شده است.
وی بیان کرد: حضور جهادگرانه کارگران بسیجی در 7 شرکت لوازم خانگی پارس، متالوژی، سایپا شیشه، ایران زاج، نیرومحرکه، کاشی پارس و گلوگزان امروز(سه شنبه) انجام گرفت. 
این مسئول بیان کرد: روحیه فداکاری این قشر برای عبور از موانع در سال‌های متفاوت که به اقتصاد کشور متحمل شده، قابل‌تقدیر است. 
وی در پایان گفت: امیدواریم با شرایطی که اکنون برای اقتصاد کشور وجود دارد استفاده از ظرفیت بسیج زمینه‌ساز عبور از این مشکلات شود.
3001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها