خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: ایثارگران و پیشکسوتان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های بین المللی خلق کردند که بر جهانیان پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۰۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و شهادت همزمان با ۳۲ استان با حضور فرماندهان، سرداران، پیشکسوتان و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

در این همایش مدیر کل حفظ اثار دفاع مقدس فارس گفت: استان فارس با توجه به پیشینه و اعتقاد خود در شکیل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشت و این را می توان از نقش روحانیون فارس در پیروزی انقلاب تشخیص داد و پس از آن نیز رزمندگان و پیشکسوتان، با ۳۷ رده رزم و پشتیبان رزم مشارکت جدی استان فارس را در طول ۸ سال مقاومت مردم ایران به اثبات رساندند.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا گرامی در ادامه خاطر نشان کرد: حضور پیشکسوتان، ایثارگران وشهدا که در دوران شکوهمند دفاع مقدس حماسه ها خلق نمودند و به نمادهای بین المللی تبدیل کردند، بر کسی پوشیده نیست و امروز انتظار می رود در این جبهه فرهنگی و در سایه رهبری از دستاوردها و آثار خود با حضور در مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس محافظت نمایند.

وی در ادامه تصریح کرد: پیشکسوتان میراث گران بهای انقلاب اسلامی هستند که رسالت سنگینی بر عهده آنهاست و آن این است که کمک نمایند تا اطلس یگان های دفاع مقدس و تاریخ دفاع مقدس به عنوان برگ زرین دوران دفاع مقدس با سرعت بیشتری تدوین شود تا مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیر کل حفظ اثار دفاع مقدس در پایان اذعان داشت؛ امروز ما باید با کمک شما ایثارگران و پیشکسوتان، آموزه های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار که فرهنگ خودباوری است را در راستای اهداف انقلاب ترویج نماییم.

خاطر نشان می گردد: در این مراسم از ۴۰۰ پیشکسوت دوران دفاع مقدس فارس تجلیل شد و آیت الله دژکام در پایان این مراسم از مجموعه فرهنگی و موزه دفاع مقدس فارس بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها