مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح:

اگر روحیه جهادی در کشور حاکم بود امروز مشکلی نداشتیم

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ۲۰ سال پیش رهبر انقلاب هشدار جنگ اقتصادی و فرهنگی را دادند و اگر روحیه جهادی در کشور بود و مراقب بودیم امروز مشکلی نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۱۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار مرتضی قربانی در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های شرکت‌کننده در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) نیشابور گفت: بیش از پنج هزار شهید روحانی و بیش از هفت هزار زن شهید در انقلاب اسلامی تقدیم امام حسین (ع) کرده‌ایم.

وی بابیان اینکه انقلاب اسلامی از سال ۴۲ با زحمات امام راحل و با مبارزات و مجاهدات در راه خدا به پیروزی رسید، افزود: شاه در اوایل شروع مبارزه امام به ایشان نامه می‌نویسد که دست از مبارزه بردار وگرنه چکمه‌های پدرم را می‌پوشم و فیضیه را به خاک و خون می‌کشم امام بدون هیچ ارتش، اطلاعات و سپاهی می‌نویسد چکمه‌های پدرت برای پای تو گشاد است.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس افزود: بسیجیان دلاور در رزمایش الی بیت‌المقدس بدانید اگر ایمان بیاید قدرت خداوند در اختیار شماست، حافظ این انقلاب خداست و شما لشگر خدا و رسول‌الله هستید این رزمایش تجدید میثاق با شهدا ولیک با امام حسین (ع) و امام خامنه‌ای است.

وی گفت: در دو سال اول انقلاب ما ۵۲۵ شهید دادیم که در بمب‌گذاری‌ها و قائله‌ها از بین رفتند، در جنگ به صدام قول داده بودند با تمام امکانات او را یاری کنند، اما ایران تازه از کودتا و قائله‌های مختلف رها یافته بود که ۳۶۷ روز در محاصره آبادان با دست‌خالی جنگیدیم.

قربانی خاطرنشان کرد: مسئولان باید، ولی فقیه و جایگاه آن را بشناسند از ترامپ و ترامپ‌ها نترسید ترامپ سگ کی هست؟ آل سعود سگ کی هست؟ این‌ها جنگ خود را با ما کردند و رزم رزمندگان ما را دیده‌اند در جنگ از ۴۴ کشور تجهیزات گرفته‌ایم و از ۱۳ کشور اسیر گرفته‌ایم و همه این‌ها را انقلاب به درک واصل کرده است.

مشاور رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در امور حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: امروز در کنار دریای مدیترانه و دریای سرخ چندین تنگه مهم جهان دست ماست ما اگر تنگه هرمز را ببندیم همه‌شان دست‌هایشان را بالا می‌برند قدرت نظامی ما اول خدا بعد رزم و آمادگی شما بسیجیان است.

وی گفت: سال پیش رهبر انقلاب هشدار جنگ اقتصادی و فرهنگی را داد اگر روحیه جهادی در کشور بود و مراقب بودیم امروز ترسی نداشتیم هرکه در مقابل این انقلاب ایستادگی کرد باید دهانش را خورد کنیم مگر انقلاب به‌آسانی به‌دست‌آمده است باید در جبهه اقتصادی مقاومت کنیم و گوش‌به‌فرمان رهبری باشیم همه مردم باید مراقب باشند و در انبار‌ها اگر احتکاری مشاهده کردند گزارش دهند امسال سال سختی در پیش داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار