خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش :
حجةالاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در یادواره پنج شهید والامقام روستای اسلام آباد شهرستان گالیکش عنوان کرد:اگر انس گرفتن با رفتار ،اخلاق و کردار امام حسین را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار دهیم این در زندگی ما انسانها بسیار موثر واقع خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷

مهمترین موضوع در دستگاه امام حسین (ع) بصیرت استبه گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان، حجةالاسلام ترشیزی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش در یادواره پنج شهید والامقام روستای اسلام آباد شهرستان گالیکش عنوان کرد: یکی از مسائل و نکات کلیدی و خیلی مهمی که خداوند متعال به آن توجه ویژه ای دارد و مورد عنایتش واقع است دستگاه حضرت ابا عبدالله (ع) است که هر کسی و هر نوعی در این دستگاه کار میکند ،همه مورد توجه ویژه و باعث قرب و منزلت نزد خداوند است.

وی در رابطه با فیوضات معنوی زیارت امام حسین (ع) خاطر نشان کرد؛ اگر انس گرفتن با رفتار ،اخلاق و کردار امام حسین را سرمشق و سرلوحه کار خود قرار دهیم این در زندگی ما انسانها بسیار موثر واقع خواهد شد.

ترشیزی تصریح کرد؛انقلاب اسلامی ما که اکنون در چهلمین سال از شکوفایی به سر می برد با مدد و یاری گرفتن از حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به پیروزی رسید و شعار ملت ما و همه ی آزادیخواهان جهان شعار امام حسین (ع)؛ هیهات من الذلة است و اگر میخواهیم راه ایشان را ادامه دهیم نباید ازتبعیض ها و هجمه های دشمن بترسیم.

وی با اشاره به این دوران که کشور های استکبارجهانی کشور ما را تهدید به تحریم و جنگ میکنند و مشکلات اقتصادی متعددی را برای ما به وجود می آورند تا ما را به زانو درآورند افزود؛الآن وظیفه ما بعنوان یاران امام حسین (ع) هیهات من الذلة است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گالیکش گفت : کسی که پیرو امام حسین (ع) و اهل بیت ایشان است  یکی از اصلی ترین مسائلی که دنبال میکند بصیرت است،کسی که بصیرت نداشته باشد به خودی خود راه دشمن را پیش می گیرد و مهمترین موضوع در دستگاه امام حسین (ع) بصیرت است.

وی یادآور شد:کسانی که در دوران تحریم های اقتصادی به دنبال رعب و وحشت انداختن در دل مردم در فضای مجازی و احتکار کالا هستند هدف آنها گمراهی مردم است و کسی که به دام آنها می افتند نشان از بی بصیرتی افراد است.

ترشیزی بصیرت را اولین و لازم ترین خصوصیات یاران امام حسین (ع) دانست و عنوان کرد:بدانید و آگاه باشید کسانی که در فضای مجازی و حقیقی به دنبال بازی در زمین دشمن هستند،خواسته و یا ناخواسته به انقلاب و جامعه ما خیانت میکنند و مصداق مفسد فی الارض هستند و لازمه آن این است که توسط  دستگاه های قضایی،حکومتی با آنها برخورد و به سزای اعمال خود برسند. 

جلال پاک نژاد   خبرنگار بسیج شهرستان گالیکش

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها