هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع):

هدف قراردادن محل اختفای سران داعش در منطقه دیرالزور سوریه باعث نگرانی آمریکا شد

هادی سیاسی سپاه امام رضا(ع) گفت: آزمایش موفقیت آمیز پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران و هدف قراردادن محل اختفای سران داعش در منطقه دیرالزور سوریه باعث نگرانی آمریکا و شکست نقشه‌های آنان شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۲۲
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ دومین روز رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور 5 گردان بیت‌المقدس، الزهرا(س) و احتیاط شهرستان در محل اردوگاه قدس سپاه ناحیه فریمان برگزار شد.
 
در آغاز مراسم امام جمعه، معاون فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان ضمن ادای احترام به یادمان شهدا از یگان‌های حاضر در میدان بازدید کردند.

کارشناس سیاسی سپاه امام رضا (ع) در این مراسم به بیان شرایط کنونی ایران و منطقه پرداخت و گفت: موفقیت‌های پی در پی جمهوری اسلامی در منطقه و شکست داعش در سوریه و نیز شکست نقشه‌های شوم دشمن با وجود هزینه‌های هنگفت مهم‌ترین علت خروج آمریکا از برجام بود.

رجبعلی بازیاد گفت: آزمایش موفقیت آمیز پرتاب موشک‌های سپاه پاسداران و هدف قراردادن محل اختفای سران داعش در منطقه دیرالزور سوریه باعث نگرانی آمریکا و شکست نقشه‌های آنان شد.

بازیاد با اشاره به جنگ روانی و اقتصادی دشمن علیه نظام اسلامی گفت: ما شرایط بسیار خوبی نسبت به گذشته داریم و با توکل به خدا، اتحاد و همدلی مشکلات اقتصادی کنونی را پشت سر می‌گذاریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار