فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز از حضور پرشور بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول الله ۲ با صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۲۶
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز از حضور پرشور بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاه محمد رسول الله ۲  با صدور پیامی تقدیر و تشکر کرد که متن پیام به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر همزمان با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) ۲، با حضور حماسی بسیجیان جان بر کف و همیشه در صحنه، فضای شهرستان درگز حال و هوای اوایل انقلاب را پیدا کرد.

حضوری که برای دوستداران انقلاب اسلامی امیدواری و نشاط و برای استکبار جهانی یاس و ناامیدی را به همراه داشت.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان، با وجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمان‌های انقلاب و حمایت از مسئولین خدوم و زحمتکش با قدرت و وحدت ایستاده اند و این مسیر را تا پیرزوی ادامه خواهند داد؛ لذا اینجانب ارادت خالصانه‌ام را نسبت به بسیجیان عزیز گردان‌های بیت المقدس و کوثر شهرستان که با حضور خردمندانه و وحدت آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه ساز شهرستان افزودند تقدیم می‌کنم.

همچنین از مساعدت و همراهی امام جمعه و فرماندار محترم، مسئولین ادارات و نهاد‌های شهرستان و خبرنگارانی که در هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن این حماسه مساعدت و همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر را دارم.

سرهنگ دوم پاسدار محمدرضا غفاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز
ارسال نظرات
پر بیننده ها