امام جمعه سبزوار در مراسم صبحگاه رزمایش اقتدار:

افزایش توان دفاعی ایران سبب شده تا دشمن فکر حمله نظامی را نداشته باشد

امام جمعه سبزوار گفت: آمادگی و نمایش اقتدار ایران باعث شده است که دشمن فکر حمله نظامی به ما را از ذهن خود بیرون کند.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۶۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام غلامرضا مقیسه در مراسم صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورائیان سپاه محمد رسول الله با اشاره به اینکه این رزمایش‌ها سبب نمایان شدن اقتدار بسیج برای ملت و دشمن می‌شود اظهارداشت: اقتدار نظامی ایران در حوزه دفاعی سبب شده تا دشمن خیال حمله نظامی به کشور ما را نداشته باشد.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با هدف دفاع از مرز‌های خود و جلوگیری از هرگونه تعرض و حمایت از ملت‌های مظلوم اقدام به افزایش توان دفاعی کرده است، تصریح کرد: این افزایش توان هیچ گاه به جهت کشورگشایی و حمله دیگر سرزمین‌ها نبوده و نخواهد بود.

مقیسه در ادامه با اشاره به اینکه ملت ایران با پشتیبانی از ولایت فقیه و مقاومت در برابر زورگویان مستکبر به راه خود ادامه خواهد داد، تاکید کرد: دشمنان ما با ناامیدی از نقشه‌هایی که تاکنون داشته اند سعی در ایجاد جدایی بین مردم و لایت فقیه دارند.

امام جمعه سبزوار همچنین با بیان اینکه براساس آموزه‌های اسلامی همیشه باید دست برتر را در برابر دشمنان داشته باشیم ادامه داد: در این مقوله رهبر انقلاب به خوبی با بیان اینکه اگر آن‌ها برجام را پاره کنند ما آن را آتش خواهیم زد این دست برتر نظام جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشاند.

در ابتدای این مراسم فرمانده سپاه ناحیه مقاومت سبزوار با بیان اینکه هدف از برگزاری این رزمایش حفظ انسجام و وحدت ملی و ارسال پیام به دوستان و دشمنان است ادامه داد: پیام این رزمایش به دوستان اعلام عزم راسخ بسیج در کمک به نظام در برابر تمامی تهدید‌های ظالمانه دشمن و پیام آن به دشمنان این است که خیال مذاکره مجدد را از سر خود بیرون کنید.

امین اله مظلوم با اشاره به نام گذاری این رزمایش تاکید کرد: جوانان بسیجی با الهام از عاشورا تا آخرین قطره خون خود پای انقلاب خواهند ایستاد و همانند اعزام سپاه محمد رسول الله در زمان جنگ که تمام محاسبات دشمن را برهم زد این حضور نیز باعث برهم خوردن نقشه‌های دشمن در عرصه جنگ روانی خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها