خبرهای داغ:
رییس سازمان بسیج سازندگی کرمانشاه خبر داد
رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری ۶ هزار و ۵۰۰ جهادگر در اردوهای یک روزه به مناطق محروم و زلزله زده استان اعزام شدند.
کد خبر: ۹۰۵۶۵۸۰
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سرهنگ حسین قبادی‌بصیر اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون  ۷۲۰ نفر اردو در اردوهای سه روزه و دو هزار و ۵۰۰ نفر اردو در اردوهای هفت روزه اعم از بومی و مهمان در سطح استان کرمانشاه حضور یافتند.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه همچنین از برگزاری ۹۳۰ نفر-اردو ۱۰ روزه و ۶ هزار و ۵۰۰ نفر اردو یک روزه طی این مدت خبر داد.

 

به گفته وی، عمده خدمات ارائه شده توسط جهادگرانی، اقدامات فرهنگی، عمرانی، خدمات رسانی اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی بوده است.

 

سرهنگ قبادی‌بصیر افزود: جهادگران در مناطق محروم استان و مناطق عملیاتی حضور یافتند که در میان مناطق محروم شهر کرمانشاه منطقه سرفیروز آباد به عنوان محور فعالیت انتخاب شد.

 

رییس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه اقشار مختلف جامعه اعم از بسیجیان دانشجو و محلات در این اردوها حضور یافتند، گفت: اردوهای جهادی تا بیست و نهم ماه جاری در قالب رزمایش ادامه می یابد.

 

وی با بیان اینکه حضو جهادگران بومی در این مناطق به ویژه در روزهای پایانی هفته همچنان ادامه دارد، افزود: این جهادگران بومی در عرصه های آموزشی فعالیت خواهند کرد.

 

سرهنگ قبادی بصیر خاطرنشان کرد: در ایام منتهی به سال جدید دوباره شاهد حضور پر رنگ تر گروه های جهادی مهمان در سطح استان خواهیم بود.

ارسال نظرات