مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: طرح یک کاسب- یک دانش آموز در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 در 12 شهرستان ازسیستان و بلوچستان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۰۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
سرهنگ پاسدار علیرضا بخته‌ای، مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: با توجه به نزدیک شدن به سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و لزوم توجه بیشتر به اقشار آسیب پذیر و با ایجاد نشاط بین تمام فرزندان میهن اسلامی، طرح " یک کاسب- یک دانش آموز" به منظور پشتیبانی مالی اصناف، بازاریان و تجار از دانش آموزان بی بضاعت  در قالب رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص)  در ۱۲ شهرستان از استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح با مشارکت بسیج اصناف و بسیج دانش آموزی در سراسر کشور انجام می‌شود که در این راستا بازاریان و تجار هزینه تحصیلی یک دانش آموز از قبیل لباس، کیف، کفش و لوازم التحریر را پرداخت و یا این اقلام را تهیه و به این افراد تقدیم می‌کنند.

مدیر سازمان بسیج اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان در تکمیل مطلب فوق تصریح کرد: فاز اول این طرح از پنجشنبه22 شهریور ماه آغاز و تا ۲۰ مهرماه جاری در استان رقم می‌خورد که در آن به دانش آموزان بی بضاعت بسته آموزشی کامل اعم از البسه، کیف، نوشت افزار اهدا می‌شود.

سرهنگ بخته ای  تاکید کرد: این طرح در مناطق حاشیه سراسر استان اجرا می‌شود تا دانش آموزی از تحصیل بازنماند به گونه‌ای که در مرحله اول هزار بسته حمایتی توزیع خواهد شد.

مدیر سازمان اصناف و بازاریان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در پایان با بیان اینکه این کالا‌ها در راستای حمایت از کالای ایرانی تماما از تولیدات داخلی است، خاطر نشان کرد: در قالب این طرح، دانش آموزان بی بضاعت از طریق بسیج مساجد و محلات و همچنین بسیج دانش آموزان شناسایی و معرفی می‌شوند.


ارسال نظرات