مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:
به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری ابا عبد الله الحسین (ع)؛ روابط عمومی و تبلیغات ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری مجلس عزاداری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) با حضور پایوران و برادران وظیفه نمود.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت الاسلام شیخ زاده در این جلسه گفت:تقوا باعث برکت در زندگی می‌شود، نکند توکل ما نسبت به خدا کمتر بشود، نکند ارزش خداوند را با قیمت دلار بسنجیم، یک وقتی حسمان نگیرد که اوضاع متلاطم شده و دلمان سست بشود اگر یک وقتی قرار شد مشکلی هم پیش بیاید خداوند که هست چرا بعضی وقت‌ها بعضی از حرکت‌ها دل ما را به لرزه می‌اندازد، توکل ما باید در سطح بالاتری از مسائل مادی باشد.
وی افزود: یکی از بزرگان می‌گوید که اگر این آیه ۲ و ۳ سوره طلاق را بعد از نماز سه مرتبه بخوانید در زندگی خیلی برکت بر شما نازل می‌شود اگر از حضرت سید الشهدا (س) بپرسید که چطور شد که شما قیام کردید؟ دلیل قیامتان چه بود؟ ایشان می‌گویند دلیل قیام من امر به معروف و نهی از منکر است اگر نمی‌شود جامعه را اصلاح کنیم خانواده مان را هم نمی‌توانیم اصلاح کنیم خودمان را اصلاح کنیم بد ننویسیم بد نگوییم مواظب باشیم که در این ایام همراه اهل بیت باشیم محزون باشیم و نکته دیگر آنکه قیام ابا عبد الله الحسین (ع) به ما درس استقامت در برابر استکبار را می‌دهد.
ارسال نظرات