اقدام سپاه در مقابله با فساد نشانه وجود ارزشهاست

پیگیری جدی نیروهای متعهد و حافظ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشف این مسائل، نشان از وجود روحیه انقلابی و چتر نظارتی و چشمان تیز بین نیروهای جان بر کف سپاه به ویژه در سطح شهرستان بابل دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۵۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، در پی پیگیری، تدابیر و برخورد نیروهای ارزشی سپاه در برابر اتفاقات ضد ارزشی و غیر انسانی فساد اخلاقی و اقتصادی در نهاد شورای شهر بابل و بازداشت تعدادی از اعضای شورای این شهر در هفته گذشته، ستاد برگزاری نماز جمعه بابل در 16 شهریورماه اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در این اطلاعیه که ستاد برگزاری نماز جمعه بابل، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات سپاه اعلام و بیان کرد: هفته گذشته اخباری نگران‌کننده و تاسف‌بار از دستگیری تعدادی از اعضای  شورای‌شهر ـ بابل موجب التهاب در میان مردم شهر بابل شد و به تبع آن دامنه اخبار منتشر شده در سطح جهانی بازتاب یافت.

پیگیری جدی نیروهای متعهد و حافظ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشف این مسائل، نشان از وجود  روحیه انقلابی و چتر نظارتی و چشمان تیز بین نیروهای جان بر کف سپاه به ویژه در سطح شهرستان بابل دارد.

لذا پیرو بیانات و سخنان ارزشمند امام‌جمعه دلسوز و یادگار نماینده فقید ولی فقیه در استان مازندران در خطبه‌های دشمن شکن نماز جمعه امروز بابل، درباره برخورد قاطع با متخلفان، مراتب تقدیر و تشکر خود را از نیروهای جان برکف اطلاعات، سپاه و دستگاه قضایی اعلام می‌داریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار