در شهرستان سرباز برگزار شد:

نشست بصیرت افزایی ویژه هادیان سیاسی در سرباز

کارشناس فرهنگي و تبليغي اداره تبليغات اسلامي سرباز گفت: بسيجي بايد هوشيار، بصير و آگاه به مسائل روز باشد تا جواب فتنه ها و نقشه هاي دشمن را بدهد.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۵۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرنگار بسیج از سرباز، حجت الاسلا محمد امین عبدالهی، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات  اسلامی شهرستان سرباز  در نشست بصیرت افزایی که با حضور پاسداران، بسیجیان و فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج در نماز خانه ناحیه سپاه شهرستان سرباز برگزار شد،گفت: براساس تعالیم اسلامی برنامه‌ریزی هر فرد در زندگی و مدیریت زمان او باید به گونه‌ای باشد که هر روز او از روز قبلش و حتی هر لحظه او از لحظات قبلش بهتر و بالاتر باشد و به عبارت دیگر در زندگی خود در مسیر صعودی و به سمت کسب کمالات الهی حرکت کند.

وی افزود: اگر انسان بخواهد در زندگی‌اش به موفقیت برسد می‌بایست ساعات شبانه‌‏روز خود را به چهار قسمت تقسیم کند، ابتدا قسمتی از وقت خود را براى مناجات به خدا اختصاص دهد، بخش دیگری از وقت و زمان خود را به امرار معاش برای خود و خانواده برنامه‌ریزی کند، زمانی را براى معاشرت با برادران و دوستان مورد اعتمادى که عیب‌هایش را به او گوشزد می‌کنند و در باطن به او علاقه دارند در نظر بگیرد و در آخر قسمتی از زمان خود را براى لذت بردن از کار‌های حلال اختصاص دهد.
 
عبدالهی بیان کرد: بسیجی باید هوشیار، بصیر و آگاه به مسائل روز باشد تا جواب نقشه‌ها و فتنه‌های دشمن را بدهد.

کارشناس فرهنگی و تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی سرباز ادامه داد: امروز مشکلات معیشتی مردم و کشور عزیزمان زیاد است و دشمن می‌خواهد از این فرصت استفاده بکند و به کشور ضربه بزند، اما دشمن بداند مردم و جوانان این جامعه بصیر و هوشیار هستند و مردان مقاومت و شهادت هستند و دشمن هیچ غلطی نمی‌کند.

این مسئول در پایان خاطر نشان کرد: وعده خداوند بر این است که گروه حزب الله پیروز هستند و باطل نابود شدنی است و طبق فرمایش مقام معظم رهبری با صبر و استقامت از مشکلات عبور خواهیم کرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار