با همت اداره کل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان در آستانه محرم الحرام 1440 هجري قمري همايش طلايه داران تبليغ در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۶۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، آیت الله عباسعلی سلیمانی، نماینده، ولی فقیه در استان، در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: محرم ماه امام حسین(ع) است که باید در این ماه اهداف و فلسفه قیام عاشورا بیش از پیش تبیین و فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به تحریم‌های دشمنان نیز بیان کرد: امسال در ماه محرم با تحریم‌های دشمنان مواجه هستیم و باید با استفاده از این ماه با تحریم ۲۲ مهر و ۱۳ آبان مقابله کنیم.

سلیمانی افزود: امسال از شروع محرم باید به جنگ ایدئولوژی برویم و برای خنثی سازی توطئه‌های دشمن ۱۰ روز محرم را مغتنم بشماریم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر سال باید عزیزان فرهنگی تلاش کنند تا نوع شعار‌ها در عزاداری‌ها و هیئات به گونه‌ای باشد که تقابل با دشمنان را نشان دهد.

سلیمانی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی و نهاد‌های فرهنگی در این زمینه وظیفه دارند اتاق فکر تشکیل دهند تا شعار‌های عزاداری‌های امسال پیام رسان امید برای مردم ومقابله با تفکر دشمنان باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در ماه محرم باید بستر امید را برای مردم فراهم کنیم خاطر نشان کرد: دشمن به محرم نشانه رفته و تلاش دارد مردم را نسبت به به این ماه بی تفاوت کند که رسالت مبلغین و هئیت‌های مذهبی برای مقابله در این زمینه بسیار حساس است.
ارسال نظرات