حجت‌الاسلام فقيهي در همايش طلايه داران تبليغ:

تلاش دشمن کمرنگ جلوه دادن شور و حال حسینی در محرم است

مسئول کميته فرهنگي آموزشي اربعين سيستان و بلوچستان گفت: دشمن تلاش ميکند تا از طريق ابزارهاي مختلف شور و حال حسيني را در بين جوانان کم رنگ جلوه دهد.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۶۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان، حجت‌الاسلام علی فقیهی، مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان در همایش طلایه داران تبلیغ که در زاهدان با مشارکت محوری تبلیغات اسلامی استان در دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان برگزار شد اظهار کرد: مبلغین و مسوولان فرهنگی به‌عنوان افسران جنگ سرد در جبهه اسلام هستند و یکی از بهترین روش‌های تبلیغ، تبلیغ چهره به چهره است که این نعمت عظما را خداوند روزی من و شما کرده است.

وی افزود: با توجه به شرایط امروز جامعه باید به گونه فعال‌تر در صحنه باشیم و فرامین مقام معظم رهبری را در جامعه نهادینه کنیم.

فقیهی ادامه داد: مقام معظم رهبری هم اخیرا در جمع اعضای مجلس خبرگان فرمودند: قطعا ما باید در صحنه باشیم در این صورت دشمن عقب نشینی خواهد کرد و این وعده الهی است به شرطی که ما در صحنه باشیم.

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی اربعین سیستان و بلوچستان گفت: این انقلاب را محرم و صفر بوجود آورده و محرم و صفر انشاالله حفظ خواهد کرد و استمرار خواهد بخشید.

فقیهی بیان کرد: باید از این فرصت طلایی که در اختیارمان گذاشته شده سعی کنیم امید را در بین مردم تقویت کنیم چرا که دشمن تمام تلاشش را می‌کند مردم مایوس شوند در فضا‌های مجازی و رسانه‌ای تبلیغ ناامیدی می‌کنند و ما نباید بگذاریم مردم ناامید شوند.

وی ادامه داد: باید تلاش کنیم مردم امیدوار شوند و این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم امروز دشمن مراسم اربعین را مورد هدف قرار داده چرا که بزرگ‌ترین همایش جهانی است و هزینه میکنند مراسم را کم رنگ جلوه بدهند که باید ما متولیان فرهنگی حواسمان باشد.

مسئول کمیته فرهنگی اربعین ادامه داد: چندین سال است که صهیونیست‌ها به کمک آل سعود تلاش می‌کنند بین دو ملت را شکرآب کند و میگویند که ایرانی‌هایی که برای مراسم اربعین و بالعکس عراقی‌هایی که برای زیارت به مشهد و قم می‌آیند به دنبال نوامیس هم هستند در حالی که ۹۷ درصد عراقی‌ها با خانواده خودشان سفر می‌کنند و این دشمنان با مطرح کردن این مباحث فقط هدفشان برهم زدن اتحاد بین دو کشور است.
ارسال نظرات