جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه حدود 35 اردوی جهادی خواهران و برادران در رزمایش اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: دست‌کم 20 اردوی جهادی برادران و 6 اردوی جهادی خواهران در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۶۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حسین علیزاده در نشست هماهنگی رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج این شهرستان، اظهار کرد: این رزمایش با محوریت خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و نمایش اقتدار گروه‌های خدمات‌رسانی جهادی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه این رزمایش از 9 تا 29 شهریور امسال همزمان با سراسر کشور در شهرهای مختلف برگزار می‌شود، افزود: تجربه حضور بسیج در عرصه‌های مختلف از گذشته تاکنون نشان‌گر مفاهیم مختلف است همچنین با توجه به تغییرات راهبرد دشمن و سیاست خارجه آن در مقابله با اسلام باید در مقابل زهر دشمنان پادزهر مهم باشیم.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اسلامی در مورد عدم موفقیت دشمنان در عرصه‌های نظامی و فرهنگی، تصریح کرد: دشمن امروزه در عرصه اقتصادی کارهای فراوان انجام می‌دهد البته در پیچ تاریخی قرار داریم و نباید بگذاریم دشمنان به اهداف شوم‌شان برسند.

این مسؤول با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران فعالیت گسترده خود را با توجه بیانات رهبر انقلاب برای مقابله با دشمنان در راستای خدمات‌رسانی از طریق بسیج در طرح‌های مختلف آغاز کرده است، یادآور شد: بسیج امروزه در زمینه امنیتی، گشت محلات با حضور بسیج، عمق‌بخشی به امنیت داخلی و ارائه خدمات در قالب خدمات بسیج و اردوی جهادی به مردم خدمت می‌کند.

علیزاده با اشاره به ورود مطلوب بسیج در این بخش‌ها، ادامه داد: دوباره قرار بر این است تا اقتدار بسیج با حضور بسیجیان در برنامه‌ای به نام رزمایش و حمایت از نیازمندان به رخ دشمنان کشیده شود.

وی حضور بسیج در داخل کشور را همانند گذشته با قوت، با قدرت و امیدبخش دانست و بیان کرد: این رزمایش از 23 شهریور در شهرهای مختلف مازندران به صورت 24 ساعته دنبال می‌شود هر چند اقدامات مهم رزمایش حضور حماسی در قالب گردان‌های بیت‌المقدس و سه گردان اولویت نخست حوزه‌های کربلا، خندق و جوادالائمه از سه نقطه شهرستان با تجمع در مکان‌های از پیش تعیین شده طبق طرح‌های رزمایش است.

علیزاده افزود: ایجاد شور و هیجان خاص در مسیر رزمایش از دیگر اهداف است که همگی در بلوار ولایت گردهم آمده و صبحگاه مشترک با حضور مسؤولان و بسیجیان دنبال می‌کنند.

وی با اعلام اینکه حضور حماسی بسیجیان خار در چشم دشمنان انقلاب اسلامی است، یادآور شد: در اجرای همزمان رزمایش 450 اردوی جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم و آسیب‌پذیر استان در زمینه خدماتی، عمرانی و سازندگی است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه حدود 35 اردوی جهادی خواهران و برادران در رزمایش اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: دست‌کم 20 اردوی جهادی برادران و 6 اردوی جهادی خواهران در راستای رزمایش اقتدار عاشورایی به خدمت‌رسانی مشغول می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها