فرمانده سپاه رامسر با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند تنها کسانی با ما تا آخر می‌مانند که طعم فقر را چشیده باشند، تصریح کرد: بر همین مبنا اردوهای جهادی برای درک فقر و آماده شدن برای ظلم‌ستیزی است.
کد خبر: ۹۰۵۶۶۷۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، محمد محمدی در گفت‌و‌گویی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: رزمایش خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی، نمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان رامسر برگزار شد.

وی افزود: اردوهای جهادی بر پایه سازندگی استوار است و این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز شده و در سازندگی مناطق محروم خلاصه می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان رامسر اظهار کرد: کمک به سایرین بدون ریا و با هدف ساختن خودسازی درون را به اوج می‌رساند.

وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که فرمودند تنها کسانی با ما تا آخر می‌مانند که طعم فقر را چشیده باشند، تصریح کرد: بر همین مبنا اردوهای جهادی برای درک فقر و آماده شدن برای ظلم‌ستیزی است.

محمدی ادامه داد: در واقع پاسخ دندان‌شکن به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی است که هم‌اکنون با راه‌اندازی جنگ اقتصادی بنا دارند جوانان را در صحنه‌های مختلف نا‌امید کنند و البته نباید غافل شد که وظیفه حل مشکلات محرومان بر عهده مسؤولان است.

محمدی در ادامه خاطر‌نشان کرد: در راستای سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اعتلای بسیج و تاثیرگذاری فعالیت‌های بسیج و گروه‌های جهادی در سطح جامعه بسیج سازندگی سپاه رامسر رزمایش گرو‌ه‌های جهادی را با عنوان اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله از تاریخ ۹ شهریور تا ۲۹ شهریور ۹۷ با حضور جهادگران بسیجی انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه رامسر یادآور شد: این رزمایش نخستین رزمایش گروه‌های جهادی در سطح کشور است که در آن گروه‌های جهادی تخصصی اعم از تیم‌های پزشکی، کلاس آموزشی، مشاوره و تربیت فرزند، عمرانی و سازندگی و همچنین گروه‌های فنی‌وحرفه‌ای به مناطق هدف اعزام شده و به فعالیت می‌پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها