جهادگران بسیجی امروز به میدان عرصه خدمت رسانی آمده اند تا در روستاهای محروم شهرستان قروه عمران و آبادانی به ارمغان بیاورند.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۰۳
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، به روستاهای محروم شهرستان قروه در بخش چهاردولی آمده ایم ؛ جایی که جهادگران بسیجی با شور و شوق پس از امتحانات دانشگاهی به میدان خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار امده اند تا خدمتی انقلابی داشته باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در این بازدید در گفتگو با خبرنگار ما به حضور 25 گروه جهادی در سطح شهرستان قروه در رزمایش خدمت رسانی اشاره نمود و گفت: تعداد افراد مشغول در اردوی جهادی دانشجویی 280 نفر است که این دوره از ششم شهریور ماه آغاز شده و تا 22 شهریور ادامه دارد.

محمدرضا حیدری ادامه داد: حوزه فعالیت جهادگران بسیجی در بخش چهاردولی می باشد که در زمینه های پزشکی ، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی فعالیت دارند.

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه پزشکی اشاره نمود و بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این اردوهای جهادی ویزیت عمومی و توزیع دارو به تعداد 350 نفر، ویزیت متخصص به تعداد 2 نفر، خدمات زنان و زایمان به تعداد 60 نفر و خدمات دندانپزشکی به تعداد 402 نفر می باشد.

به گفته سرهنگ حیدری در اردوهای جهادی تاکنون تعداد 50 بسته اقلام بهداشتی و سلامت نیز توزیع شده است.



افتخار می کنم که در خدمت به مردم لباس بسیج را بر تن کرده ام


یکی از بسیجیان جهادگر در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: این برای ما افتخاری است که به این روستاهای محروم آمده ایم و برای خدمت به مردم این منطقه تلاش می کنیم.


وی افزود: خدمت نمودن به مردم موهبتی الهی است که هم اکنون با پوشیدن لباس بسیج این افتخار نصیب ما نیز شده است.


دیگر بسیجی حاضر در این اردوی خدمت رسانی بیان داشت: این سومین سالی است که در خدمت به مناطق محروم حضور دارم.


وی ادامه داد: در طی این سال ها حس رضایت بخشی از خود داشته ام که توانسته ام در مناطق محروم به مردم خدمت کنم



سخن پایانی...

آری بسیج عطری است آسمانی که از جوانه‏ های ایمان تراوش می‏شود و پایگاهی است برای خدمت به مردمان سرزمین ایران اسلامی

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات