رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) ۲ در سرخس همزمان با کل استان خراسان رضوی در دو مرحله اجرا شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۳۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  مرتضی سلطانی در این رزمایش گفت: امروز دشمنان انقلاب در صدد تضعیف مولفه‌های قدرت انقلاب هستند که یکی از  این مولفه‌ها وحدت است که دشمن از مرز تفرقه اندازی بین انقلابی و غیر انقلابی گذشته و مشغول ایجاد اختلاف میان انقلابیون است.

وی در ادامه گفت: دشمن از مرحله‌ی نفوذ عبور کرده و به مرحله‌ عمل رسیده مرحله‌ی عمل یعنی منحرف کردن اعتراضات مردمی که این هوشیاری انقلابیون و بسیجیان را می‌طلبد.
 
این کارشناس سیاسی عنوان داشت: دشمن در طول این چهل سال هر کار توانست انجام داد تا نظام اسلامی را از بین ببرند اما راز ماندگاری نظام اسلامی ارتباط امت با ولایت است.

وی ادامه داد:  دو آفت در مقابل انقلاب اسلامی قرار دارد که یکی دشمن خارجی است البته نه به معنای دشمنی که در خارج است بلکه دشمنی که خارج از تفکرات انقلاب اسلامی است چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور باشد.

سلطانی خاطرنشان کرد: آفت دیگری که در مقابل انقلاب اسلامی است آفت اضمحلال داخلی است که خستگی بسیجیان و دنیاطلبی مسئولان از این نوع آفت است.

 وی با اشاره به تداوم انقلاب و نظام اسلامی و ۴۰ ساله شدن انقلاب، بیان کرد: تفکر انقلابی هم اکنون در عالم پخش شده  و در عراق، یمن، پاکستان، افغانستان، لبنان و فلسطین  رشد کرده است.

 این کارشناس سیاسی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که مردم را از حاکمیت جدا کند، گفت: دشمن به وسیله حربه اقتصادی می‌خواهد مردم را به ستوه بیاورد و در نهایت مردم را به کف خیابان ها بکشاند و نافرمانی مدنی ایجاد کند.

 وی تاکید کرد: در طول این ۴۰ سال هر کار توانستند انجام دادند تا نظام اسلامی را از بین ببرند اما مردم و نیروهای مسلح با تکیه بر ولایت نگذاشتند دشمن به اهداف خود دست یابد و  راز ماندگاری نظام اسلامی در حقیقت وجود مردم انقلابی  و ارتباط امت با ولایت است.

 

 
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها