تجلیل از برترینهای آمران به معروف استان کردستان

برترین آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی مورد تقدیر قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۳۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، همایش بزرگ آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان با حضور آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده، ولی فقیه و دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، فرماندار سنندج و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان در این مراسم با تسلیت فرارسیدن ماه محرم، ما غلبه خون بر شمشیر و غلبه اسلام بر کفر اظهار داشت: حرارت جوشش خون امام حسین (ع) و یارانش تا ابد بر قلوب مسلمین دنیا برقرار خواهد بود و امیدوارم موجل غلبه اسلام بر کفر شود.

وی گفت: از سال گذشته تاکنون حدود پنج هزار و ۱۰۰ نفر از جمعیت استان در گروه‌های طلایه‌دار امربه‌معروف و نهی از منکر سازماندهی شده‌اند که سه هزار و ۳۲۰ نفر از آنان از برداران و یکهزار و ۷۸۰ نفر از خواهران هستند.

محمود الله‌مرادی افزود: از همه کسانی که در راستای تحقق اهداف ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان ما را همکاری کرده‌اند، قدردانی می‌کنیم.


دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با بیان اینکه رعایت حجاب واجب است، تصریح کرد: کردستانی‌ها، مردمانی متدین و معتقد و پایبند به ارزش‌ها و اصول هستند، حجاب در این خطه یک اصل است و فرهنگ کردستان تنها رقص و چرخاندن یک دستمال نیست.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان متناسب با شرایط روز جامعه است، ادامه داد: چهار هزار و ۶۶۶ نفر در استان یاوران معروف و در مجموع ۱۲ هزار و ۴۵۰ نفر طلایه‌دار و ضابط امربه‌معروف آموزش دیده‌اند.

الله‌مرادی با اشاره به اینکه تاکنون ۲۰ همایش «حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی» برگزار شده است، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون، توسط طلایه‌داران ۱۵۸ هزار مورد تذکر لسانی، ۶۵۰ مورد ارشاد و ۲۴ مورد توجیه مدیران در خصوص سلامت اداری در سطح استان انجام شده است.

فرماندار شهرستان سنندج نیز در این جلسه با قدردانی از بانیان این همایش، به جنگ اقتصادی و روانی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، اشاره کرد و اظهار داشت: طلایه‌داران و آمران به معروف و ناهیان از منکر در تذکرات لسانی شرایط امروز و مردم را در نظر بگیرند و بدانیم که چگونه صحبت و برخورد کنیم.

محمد ابراهیم زارعی افزود: باید در برخورد با ارباب رجوعان، حرمت مردم را در نظر بگیریم و با آنان خوش اخلاق و خوش برخورد باشیم.

گفتنی است، در پایان این مراسم از برترین آمران به معروف و ناهیان از منکر استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات
آخرین اخبار