بمباران موشکی مواضع ضدانقلاب یک اخطار جدی بود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ضرب شست سپاه به ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق را ناشی از اقتدار ایران دانست و اظهار داشت: ایران داعش را از سر اقلیم برداشت لذا آنها نباید با ضدانقلاب همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۵۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، حضرت آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی در همایش تجلیل از فعالان حوزه امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اظهارداشت: در عصر امام حسین (ع) آنچه که منکرات و باطل بود رواج پیداکرد و آنچه که حق و معروفات بود به دست فراموشی سپرده می شد که فرزند پیامبر اسلام (ص) برای اصلاح انحرافات جامعه زمان خود و احیاء دین جدش رسول الله دست به قیام زد و علیه مفسدین مبارزه کرد.
 

وی با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر تنها در تذکرات افراد عادی نسبت به بعضی گناهان جزئی خلاصه نمی شود، افزود: قیام بر ضد حکومت ستمگر و تلاش برای اصلاح ساختار سیاسی جامعه و تشکیل حکومتی بر اساس حق و قرآن نیز از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است.

ایشان درادامه گفت:: اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر تا بدانجاست که سایر فرایض و دستورهای اسلامی در پرتو اجرای آن، بر پا داشته می شود و جامعه اسلامی محقق می گردد و از این رو هرگاه در جامعه ای این فریضه مهم به اجرا گذاشته نشود و افراد در قبال پیاده شدن این امر خطیر احساس مسئولیت نکنند مرگ آن جامعه حتمی خواهد بود.

آیت الله حسینی شاهرودی یادآور شد: پس از رحلت پیامبر (ص)، به این تکلیف مهم آن چنان که شایسته بود عمل نشد و در نتیجه دین به ضعف گرایید و فاسقان و فاجران بر اوضاع مسلط شدند و در چنین شرایطی امام حسین (ع) برای برپایی این عنصر اساسی دست به قیام زد.

وی در ادامه گفت: امر به معروف و نهی از منکر در صحنه تحولات اجتماعی به اندازه ای چشمگیر است که می توان گفت همه حرکت های اصلاحی و دگرگونی های سازنده در جوامع بشری در پرتو امر به معروف و نهی از منکر آنان تحقق یافته است و اسلام نیز از پیروان خود می خواهد که خود را در برابر جامعه متعهد بدانند و در صورت مشاهده ستم و گناه سکوت نکنند، بلکه همواره دیگران را به خوبی ها امر کنند و از بدی ها باز دارند.


بمباران موشکی مواضع ضدانقلاب یک اخطار جدی بود

وی در ادامه ضرب شست سپاه به ضدانقلاب در اقلیم کردستان عراق را ناشی از اقتدار ایران دانست که مایه افتخار ایرانیان است و گفت: ایران داعش را از سر اقلیم برداشت لذا آنها نباید با ضدانقلاب همکاری داشته باشند.

به گفته وی، از آنجایی که قدرت ایران مانع و بازدارنده حضور دشمنان در کشورمان است، لذا آنها از در تحرثیم و جنگ روانی رسانه ای وارد شده اند که به همت و ایستادگی مردم و مسوولان از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

آیت الله حسینی شاهرودی اذعان کرد: دشمنان به دنبال اسلام هستند و هدف اصلی آنها ضربه به اسلام است و چون نظام اسلامی پرچمدار این عرصه است می خواهند با فشار به مردم و جدایی آنها از نظام و حاکمیت، اهداف خود را تحقق بخشند.

وی اضافه کرد: سرنگونی داعش در منطقه و همچنین بمباران موشکی به مواضع ضدانقلاب در اقلیم نشان از اقتدار و توانمندی ایران در عرصه نظامی دارد که به طور دقیق و بدون آسیب به مردم، دشمن را هدف قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: این تنها یک اخطار به دشمنان و ضدانقلاب است که ایران اگر بخواهد می تواند دشمن را در خانه هم سرنگون سازد هر چند موضوع ایرانی دفاعی و نه حمله به کشورهاست.

آیت الله حسینی شاهرودی اذعان کرد: ایران به دنبال برقراری صلح و حفظ و گسترش دین اسلام است و لذا کشورهای مسلمان باید این امر را متوجه باشند چون دشمن می خواهد با جنگ بین مسلمانان به اهداف خود برسد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار