خبرهای داغ:
فرمانده سپاه خوی گفت: حضور بسیجیان در سطح شهر و نمایش قدرت و اقتدار نیروهای حزب‌اللهی از اهداف رزمایش محمد رسول الله 2 است.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۵۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، محمدباقر علایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح جزئیات رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله 2 اظهار داشت: رزمایش بزرگ محمد رسول‌الله از نهم تا ۲۹ شهریورماه شروع‌ شده و گردان های بیت‌المقدس، امام علی (ع)، الزهرا و گروه‌های جهادی در آن شرکت می‌کنند.

وی افزود: این رزمایش در دو مرحله برگزار شده و مرحله اول در شهرستان توسط گردان بیت‌المقدس و محله دوم به‌صورت همایش سراسری خواهد بود که در آذربایجان غربی ۴۰ هزار نفر شرکت خواهند کرد و سهمیه شهرستان خوی نیز دو هزار نفر است.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: این رزمایش در شهرستان خوی ۲۲ و ۲۳ شهریو رماه برگزار می‌شود و  ۱۲ گروه جهادی در موارد عمرانی و سلامتی در حاشیه شهر خدمات‌رسانی خواهند کرد.

علایی افزود: از اهداف این رزمایش می‌توان مقابله با جنگ روانی دشمن با حضور بسیجیان در سطح شهر، نمایش قدرت و اقتدار نیروهای حزب‌اللهی، مشارکت گسترده مردم به‌ویژه ادارات و سازمان‌ها در این همایش، سازمان‌دهی و تلاش برای هماهنگی روزافزون بسیجیان و ایجاد توانمندی در فرماندهان در جهت فراخوانی سازمان‌دهی و به‌کارگیری نیروها را نام برد.

وی گفت: ایجاد شرایط مناسب برای فرماندهان، ایجاد آمادگی در فرماندهان بسیج، کنترل کردن ادوات و مهماتی که در اختیار بسیجیان است، ایجاد هماهنگی و ارائه الگوی مناسب ارتباطی بین نیروها، بالا بردن میزان هوشیاری و آمادگی لازم در سلسله فرماندهی، پدافند غیرعامل جهت کاهش آسیب، بهره‌گیری از ساماندهی ارتباطی مناسب و استفاده از حداکثر توان و امکانات شهرستان از سایر اهداف رزمایش محمد رسول‌الله هستند.

فرمانده سپاه خوی افزود: در شهرستان خوی سه گردان بیت‌المقدس نوع اول برای شرکت در رزمایش پیش‌بینی‌شده و در قالب فراخوانی فرماندهان و تجمع در سپاه خوی و ستون کشی ماشین‌ها و ادوات و نیز دادن آموزش‌های لازم  برگزار و مرحله دوم رزمایش نیز در مرکز استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات