سردار گرمه‌ای:

با پاک شدن ارزهای بیگانه از زندگی اقتصادی از سلطه دلار نجات خواهیم یافت

یکی از فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گفت: دشمن زیربنای اقتصادی کشور را هدف گرفته و ما معتقدیم ارز‌های بیگانه از زندگی اقتصادی مردم پاک می‌شود و از سلطه دلار نجات خواهیم یافت.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۶۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  سردار  علی اکبر گرمه‌ای در مراسم رزمایش عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله  (ص) تربت جام با قدردانی از حضور حماسی بسیجیان در رزمایش و تسلیت ماه محرم گفت: نظام اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است و در این مدت کار‌های بزرگی انجام گرفته و مهم‌ترین آن  زدن دست رد بر سینه ابرقدرت‌ها، زورمداران و صاحبان زر و تزویر بوده است.

وی افزود: امروز نظام اسلامی به برکت خون مطهر شهیدان و ایثارجانبازان و آزادگان و جوانان مومن و انقلابی در دنیا عزت پیدا کرده است و ملت قهرمان ایران در تمام صحنه‌ها خوب درخشیده و نیز در میدان فضیلت‌ها از هم سبقت می‌گیرند.

وی تصریح کرد: دشمنان با تمام وجود برای نابودی نظام اسلامی ورود کرده و با وجود رهبری هوشمندانه و مقتدر و‌ همچنین پشتوانه مردمی نتوانسته‌اند به اهداف شوم خود برسند.

فرمانده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دشمن زیربنای اقتصادی کشور را هدف گرفته و ما معتقدیم ارز‌های بیگانه از زندگی اقتصادی مردم پاک می‌شود و از سلطه دلار نجات خواهیم یافت.

وی تاکید کرد: دولتمردان باید بر اساس اقتصادمقاومتی وضعیت اقتصادی کشور را مقاوم سازی کنند و ما نیز باید با صبر و مقاومت و حضور در صحنه با سربلندی این بحران راهم پشت سر بگذاریم.

سردار گرمه‌ای تاکیدکرد: دولتمردان برای رضایت مردم تلاش کنند و همه باید دست در دست هم دهیم تا کشور از این بحران‌ها به خوبی و با اقتدار عبور کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار