رزمایش بزرگ اقتدار عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با شرکت نیروهای بسیجی و ارزشی شیعه و اهل سنت در قالب ۱۲گردان بیت المقدس وکوثر با موفقیت در منطقه عمومی و مرزی تربت جام اجراشد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۷۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار ابوطالب جوان در رزمایش اقتدار سپاهیان محمدرسول الله (ص)  گفت: رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) در تربت جام به استعداد ۱۲ گردان از بسیجیان شیعه و اهل سنت گردان‌های بیت المقدس و کوثر به مدت دو روز در منطقه عمومی و مرزی تربت جام با موفقیت اجرا و به اهداف رزمایش دست یافت.

فرمانده رزمایش عاشورائیان سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص)  افزود: رزمایش با اهداف بیعت مجدد بسیجیان شیعه و اهل سنت بامکتب امام حسین (ع)، رهبرکبیر انقلاب، مقام معظم رهبری، شهدا، آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد آمادگی نیرو‌های بسیجی و ارزشی برای مقابله با تهدیدات دشمن، خنثی کردن جنگ روانی استکبار جهانی وبالا بردن روحیه بسیجیان برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن از جمله اهداف رزمایش است.

وی تصریح کرد: بسیجیان شرکت کننده در رزمایش در مدت دو روز آموزش‌های لازم نظامی را فرا گرفتند و در پایان نمایش پیاده روی با شرکت عاشورائیان درسطح شهرتربت جام با شکوه خاصی برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها