امام جمعه شهرستان درگز بیان داشت: قدرت ایمان و روحیه انقلابی بسیج آن چیزی است که استکبار از آن هراس دارد.
کد خبر: ۹۰۵۶۷۸۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبحگاه عمومی رزمایش بزرگ سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با حضور بیش از ۱۴۰۰ نفر از بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر در منطقه عمومی سید عرب برگزار شد.

حجت الاسلام محمد حسین ایروانی امام جمعه شهرستان درگز در سخنان خود در رزمایش بزرگ محمد رسول الله(ص) ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین علیه السلام و تقدیر و تشکر از حضور پرشور بسیجیان در این رزمایش گفت: بسیج امید دل‌های همه‌ دوستداران انقلاب و به ویژه رهبر معظم انقلاب و خواری است بر چشمان دشمنان انقلاب.

وی رزمایش محمد رسول الله را نمایش اقتدار بسیج خواند و گفت: این رزمایش نمایش اقتدار بسیج و ملت ایران است برای عزت و پاسخی است به نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی.

وی افزود: اقتدار نظام تنها نیروی نظامی آن نیست، قدرت ایمان و روحیه انقلابی بسیج آن چیزی است که استکبار از آن هراس دارد، بسیج است که پای حفظ ارزش‌های والای انقلاب ایستاده و از جان و مال خود در این راه می‌گذرد و این همان چیزی است که مایه هراس و یاس دشمن است.

وی با اشاره به حدیث «انّی لا اری‌الموت الّا سعاده و الحیاهًْ مع‌الظالمین الّا برما» از امام حسین علیه السلام گفت: امام حسین (ع) در برابر مخیر کردن ایشان به انتخاب زنده ماندن و قبول پرچم یزید و کفر از یک سو و قبول کشته شدن از سوی دیگر، مرگ با عزت را انتخاب کردند لذا بی‌هیچ تردیدی می‌توان نتیجه گرفت که قیام عاشورا پیش و بیش از آنکه یک مصیبت و عزا باشد، قیام با شکوهی است که از بطن آن حماسه‌ای بی‌بدیل و جاودان متولد شده است.

امام جمعه درگز گفت: امروز حضور شما بسیجیان در این همایش صدای رسای همان فریاد هَیْهَاتَ‏ مِنَّا الذِّلَّه ابا عبدالله الحسین(ع)  در روز عاشورا است، شما بسیجیان در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز ثابت کرده اید در انتخاب بین قبول سلطه آمریکا و اسرائیل و ذلت و خواری، ذلت را قبول نکرده اید و زیر بار ظلم و استکبار نرفته اید و با گذشتن از جان و مال خود و ایثار و فداکاری و پذیرش سختی‌ها و مشکلات زندگی عزت، استقلال و آزادی را برای خود به ارمغان آورده اید.

حجت الاسلام ایروانی افزود: دشمن این کار شما را نمی‌تواند تحمل کند چرا که این حماسه تنها به شما ختم نمی‌شود بلکه درس و سرمشقی است برای تمامی ملت‌های آزادی خواه و این به معنای صدور انقلاب است به دیگر ملت‌ها لذا دشمن از هر گونه حربه‌ای برای برانداختن این انقلاب استفاده می‌کند، از جنگ نظامی و فرهنگی گرفته تا جنگ اقتصادی که امروز برای ما به ارمغان آورده اند.

وی خاطر نشان کرد: دشمن باید بداند ملت ایران ملتی آزادی خواه است و هرگز زیر بار ظلم و استکبار نخواهد رفت، این ملت با حضور حماسی و صبر و استقامت خود هیچ گاه تسلیم توطئه‌های دشمان نخواهد شد.

امام جمعه شهرستان درگز در پایان گفت: آمریکا و اسرائیل و دست نشانده‌های آن‌ها بدانند انقلاب اسلامی با صلابت و عزت هرچه تمام‌تر ادامه پیدا خواهد کرد و آن کسانی که از بین خواهند رفت و در سال‌های آینده از آنان نامی بر زبان نخواهد ماند همین ظالمان و مستکبران عالم هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها