به مناسبت روز سینما چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۷ بلیت پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در تمام سانس‌ها به صورت نیم بهاء عرض می‌گردد و فیلم‌های کوتاه برگزیده خانه سینما در سالن شماره ۲ رایگان نمایش داده می‌شود.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۰۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حیدرمرادی مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کردستان با اعلام این خبر و ضمن گرامیداشت روز سینما در گزارشی به تشریح عملکرد امور سینمایی حوزه هنری پرداخت.


وی با اشاره به رویکرد حوزه هنری در بخش سینمایی و توجه به ذائقه تمامی مخاطبین از به روز بودن فیلم‌های اکران شده در پردیس سینمایی بهمن سنندج خبر داد وگفت: پردیس سینمایی بهمن سنندج به عنوان یکی از برترین سینما‌های کشور از مهرماه ۹۱ که فعالیت خود را آغاز نموده است با نگاه ویژه رئیس حوزه هنری استان به بحث کیفیت سالن‌های نمایش و شیوه اکران توانسته است نظر مخاطبین سینمایی را جلب نموده و خوشبختانه از نظر فروش و ارائه خدمات با رشد قابل توجهی از نظر مخاطب نسبت به سال گذشته نیز مواجه می‌باشیم.

وی در این زمینه افزود: اکران فیلم‌های ویژه گروه سنی کودک ونوجوان، اکران فیلم‌های برتر سینمای جهان، اکران فیلم‌های گروه هنر و تجربه، اکران همزمان و به روز فیلم‌های سینمایی، طرح شماره صندلی، فروش اینترنتی و امکان انتخاب صندلی توسط تماشاچی، استفاده از فضای مجازی و اطلاع رسانی لازم و به موقع به مخاطبین، به روز رسانی فضا‌های در اختیار و توجه جدی به بالا بردن کیفیت صدا و تصویر، سیستم تهویه مناسب، فضا‌های جنبی از جمله کافی شاپ، گالری در کنار توجه جدی به تکریم ارباب رجوع بخشی از اقداماتی است که در این پردیس به ان به صورت جد توجه می‌گردد.

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج افزود: هم اکنون پردیس سینمایی بهمن سنندج با ظرفیت ۷۵۹ صندلی در قالب سه سالن نمایش فیلم و سینما آزادی بیجاربا ظرفیت ۲۸۵ صندلی در قالب یک سالن نمایش فیلم در سانس‌های مختلف فیلم‌های برتر سینمای ایران را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: به مناسبت روز سینما چهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ۹۷ بلیت فیلم‌های اکران شده در دو پردیس سینمایی بهمن سنندج و سینما آزادی بیجار در تمام سانس‌ها به صورت نیم بهاء عرضه می‌گردد.


مرادی همچنین افزود: با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، انجمن سینمای جوانان دفتر سنندج و انجمن فیلم کوتاه ایران منتخبی از فیلم‌های کوتاه خانه سینما جهارشنبه ۲۱ شهریور ماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۲ به صورت رایگان به نمایش گذاشته می‌شود.


حیدر مرادی افزود: هم اکنون در پردیس سینمایی بهمن سنندج فیلم‌های "آخرین بار سحر را کی دیدی"، "پشت دیوار سکوت"، " شعله ور"، "همه چی عادیه"، "تنگه ابو قریب "و "هزارپا "و در سینما ازادی بیجار "آخرین بار کی سحر را دیدی "و" تنگه ابو قریب "برروی پرده سینما می‌باشد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات