خبرهای داغ:
امیرآبادی:

آقازاده‌ها از ترامپ هم خطرناک ترند

نماینده مردم قم در مجلس گفت: مسئولان کشور به جای ترس از ترامپ، از فرزندان و نزدیکان خود بترسند چرا که خطر این‌ها برای کشور بیشتر از دشمن است.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۰۸
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، احمدامیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در جمع اعضای بسیج کارگری شرکت کننده در رزمایش شیفت ایثار اظهار داشت: مردم باید هوشیار باشند تا در دام دشمن نیفتند.
وی افزود: مسئولان نیز به جای ترس از ترامپ مراقب فرزندان، نزدیکان و احزاب قدرت طلب باشند که خطرشان برای کشور از ترامپ هم بیشتر است.

آقازاده‌ها از ترامپ هم خطرناک ترند

عضو هیئت رییس مجلس ادامه داد: ریچارد نفیو، طراح تحریم‌های آمریکا علیه ایران، در کتاب خود به نام «هنر تحریم» آورده است: برخی شب ها، پیش از خواب سناریو‌های جدیدی برای تحریم ایران به ذهنم می‌رسید که فورا همان لحظه دست به قلم می‌شدم و همسرم هم برای قهوه می‌آورد و می‌گفت: شما سرباز آمریکا هستید و من به عنوان همسر تو باید در خدمت تو باشم.
وی با طرح این سوال که چند درصد همسران وزرای ما اینگونه رفتار می‌کنند و برای حل مشکلات مردم دلسوزی دارند؟، افزود: ما شاهدیم که گاهی اوقات قرار بود وزیری برای پیگیری مشکلات به قم بیاید که همسر وی برای سفر شمال مانع از این کار شده است.

ارسال نظرات