قلیان: رزمایش خدمت رسانی بسیج کارگری جهت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با حضور کارگران در واحدهای تولیدی سراسر استان برگزار و در مرکز استان د صنایع چوب و کاغذ برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، اصغر قلیان در حاشیه رزمایش شیفت ایثار کارگران مازندران در مجتمع صنایع چوب و کاغذ مازندران اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ پس از انقلاب و قبل از آن نشان داد همواره در تمام صحنه‌ها حضوری فعال و موثر دارد.

وی افزود: حدود 900 شهید کارگری ازمازندران تقدیم انقلاب شد که باید در هرسنگری که خدمت می‌کنیم قدردان خون شهدا باشیم.

مسئول بسیج جامعه کارگری مازندران تصریح کرد: امسال که طبق فرمایش مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شد باید  تولیدکنندگان و مردم با همتی بسیجی در صحنه حاضر و جهت عمل کردن به فرمایشات ایشان اقدام کنند.

قلیان بیان کرد: رزمایش خدمت رسانی بسیج کارگری جهت اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی با حضور کارگران در واحدهای تولیدی سراسر استان برگزار و در مرکز استان د صنایع چوب و کاغذ برگزار شد.

مسئول بسیج کارگری سپاه کربلای مازندران افزود: اکنون دشمن وارد جنگ اقتصادی شد و تلاش دارد با تحریم و تهدید مردم را نسبت به انقلاب و دستاوردهای آن ناامید کند که باید برای خنثی کردن توطئه‌های خبیث دشمن وحدت و یکپارچگی را حفظ کنیم تا در سایه ولایت و یکدلی این شرایط را با سربلندی پشت سربگذاریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها