خبرهای داغ:
صورت گرفت:

دیدار مردمی مدیرکل اوقاف قزوین به همراه فرماندار البرز با مردم شریف بیدستان

جلسه پرسش و پاسخ که با حضور مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان در مسجد حضرت رسول اکرم (ص ) بیدستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۴۱
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در جلسه پرسش و پاسخ که با حضور مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان در مسجد حضرت رسول اکرم (ص ) بیدستان برگزار شد، گفت : مراقب باشیم در تحلیل شرایط فعلی ، نقدها منصفانه باشد .
وی بااشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص تلاش های جدی دشمن در ناکارآمد نشان دادن نظام و دولت گفت: باید همه دقت داشته باشیم در تحلیل شرایط فعلی کشور انتقاد ها رنگ و بوی تسویه حساب های سیاسی و جناحی به خود نگیرد زیرا نقشه از پیش طراحی شده دشمن ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت است تا مردم را نسبت به مسئولین و آینده کشور ناامید کنند.
فرماندار البرز با تشریح اقدامات موثر دولت تدبیر وامید با توجه به محدودیتهای موجود ناشی از فشارهای بین المللی گفت: بی انصافی است که همه مشکلات موجود را متوجه عملکرد دولت کنیم .
گروسی در ادامه از برنامه ریزی بمنظور حضور مستمر در میان مردم و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ در مساجد خبرداد وگفت: باید مردم بدانند و آگاه شوند که چه کسانی مسئول وضعیت فعلی هستند و چه کسانی با پیوند جریانات انحرافی در بهترین شرایط درآمدی دولت وضعیت اقتصادی کشور را به این حال و روز انداخته و امروز هم مدعی شده اند.
وی اظهار امیدواری کرد : با اتکا به همت جوانان ایران زمین ، استقامت مردم که در تمامی دورانهای انقلاب ثابت شده است و هم چنین تلاش بیشتر مسئولین در تمامی قوا ،کشور تحت زعامت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب از شرایط فعلی عبور خواهد کرد.
در پایان این نشست نیز مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان به تشریح مشکلات موقوفه در بیدستان و اقدامات وپیگیری های صورت گرفته توسط مسئولین در راستای مساعدت وهمراهی با مردم برای حل مشکلات اوقافی این شهر اشاره کرد.
هم چنین از اهم موارد مطروحه در این جلسه میتوان به پیگیری را ه اندازی بازار روز ، ساخت مصلی شهر ، معرفی امام جمعه ،تامین امنیت ، روشنایی ونظافت پار کهای سطح شهر و رنگ آمیزی سرعت گیر های مسیر های دسترسی بیدستان اشازه نمود .
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین هم در این جلسه پاسخگو سوالات مردمی بود.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار