تعداد 13 گروه جهادی برادر و 7 گروه جهادی خواهر در فعالیت هایی نظیر به سازی مدارس ، ساخت پل ، ویزیت رایگان ، ساخت پایگاه، برگزاری کلاس های مشاوره ای-آموزشی-سبک زندگی اسلامی و طب سنتی ، غبار روبی حسینیه ها ، ساخت مسکن محروم و به سازی آنها از جمله فعالیت های بسیج سازندگی همزمان با اجرای رزمایش است. .
کد خبر: ۹۰۵۶۸۴۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر، نشست خبری رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج با حضور اصحاب رسانه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شد.
در این نشست فرمانده سپاه قائمشهر گفت: رزمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان حضرت محمد رسول ا.. (ص) 2 در قائم شهر برگزار می شود.
 ابراهیم یعقوبی فرمانده سپاه ناحیه قائم شهر در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان افزود : نمایش اقتدار عاشورایی بسیجیان محمد رسول ا... (ص) 2 با حضور 4 گردان بیت المقدس و کوثر در روز جمعه 23 شهریور با انجام ستون کشی پیاده از مقرهای معین در داخل شهر به سمت حسینیه ی عاشقان برای اجرای صبحگاه اقتدار با حضور مسئولین برگزار می شود .
فرمانده ی سپاه ناحیه ی قائم شهر هدف از اجرای این رزمایش را حفظ انسجام سازمانی ، انجام تمرینات تاکتیکی و دفاعی و محرومیت زدایی برشمرد و گفت : بعد از اجرای صبحگاه نیروهای تحت امر با حرکت و استقرار در اردوگاه سردار شهید باقرزاده به اجرای تمرینات تاکتیکی ، رزم شبانه ، کلاس های معرفتی و بصیرتی ، آمادگی رزمی و دفاعی خواهند پرداخت وآمادگی لازم را کسب خواهند کرد .
فرمانده ی قرارگاه امام هادی (ع) سپاه ناحیه ی قائم شهر در ادامه ضمن بیان اینکه همزمان با اجرای رزمایش تعداد 20 گروه جهادی از بسیجیان شهرستان در مناطق محروم حضور پیدا می کنند ادامه داد: بسیجیان با انجام این فعالیتها می توانند هم در عرصه ی دفاع و هم سازندگی کشور نقش تاثیرگذار خود را ایفا کنند .
وی با تشریح جزئیات خدمات رسانی سازندگی بسیج اذعان کرد : تعداد 13 گروه جهادی برادر و 7 گروه جهادی خواهر در فعالیت هایی نظیر به سازی مدارس ، ساخت پل ، ویزیت رایگان ، ساخت پایگاه ، برگزاری کلاس های مشاوره ای-آموزشی-سبک زندگی اسلامی و طب سنتی ، غبار روبی حسینیه ها ، ساخت مسکن محروم و به سازی آنها از جمله فعالیت های بسیج سازندگی همزمان با اجرای رزمایش است.
این مسئول از افتتاح پروژه ی ساخت 3 مسکن محروم در هفته ی دفاع مقدس خبر داد و گفت : آغاز به کار و کلنگ زنی تعدادی از خانه های محروم در هفته ی آینده همزمان با هفته ی دفاع مقدس در دستور کار بسیج سازندگی ناحیه خواهد بود .
یعقوبی از میزبانی شهرستان قائم شهر از یک شهید گمنام دفاع مقدس هم خبر داد و افزود این شهید گمنام در 27 شهریور بعد از برگزاری مراسم عصر تاسوعا به سمت حوزه ی علمیه ی محمدیه تشییع و در این مکان معنوی و علمی به خاک سپرده خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها