رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله ۲ در شهرستان کلات برگزار شد

رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله ۲ با حضور گسترده نیرو‌های گردان‌های بیت المقدس، کوثر و گردان امام حسین (ع) و اردو‌های جهادی به مدت دو روز در راستای آمادگی همه جانبه نیرو‌های ولایی و جان بر کف بسیج و حفظ و انسجام آنان در پادگان قدس شهرستان کلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۶۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسول الله ۲ همزمان با سراسراستان و با حضور کارکنان ادارات و نیرو‌های نظامی و انتظامی و در راستای حفظ انسجام و لبیک به فرمان امام خامنه‌ای اجرا شد.

فرمانده سپاه کلات ضمن خوش‌آمد‌گویی و عرض تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام بیان داشت: دشمنان با مشاهده حضور پر شور و مقتدرانه بسیجیان دلاور وحشت زده و روز به روز  خوار‌تر می‌شوند.

سرگرد محمد شریف با اشاره به گرانی‌ها و توصیه به حفظ آرامش افزود: شیطان بزرگ و هم پیمانانش به این نتیجه رسیدند که نمی‌توانند از بیرون مرز‌ها تهدید خارجی داشته باشند به همین دلیل تمام تلاش خود را در زمینه داخلی برنامه ریزی کرده‌اند و در راستای این هدف شوم علاوه بر اعمال تحریم، بازار‌های داخلی را با دست نشانده‌های خود دچار هرج و مرج نموده ‌اند لذا نباید از دسیسه‌های دشمنان مکار خارجی و مزدوران بزدل داخلی غافل بود.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی ویژه نسبت به حضور حماسی بسیجیان، تقاضا نمود حضور خود را در لبیک گفتن به فرمان‌های رهبری عظیم الشان انقلاب باشکوه‌تر و همبستگی و انسجام خود را روز به روز حفظ و تقویت نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار