خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اعلام کرد:

تجمع بیست هزار نفری بسیجیان استان با هدف نمایش اقتدار سپاه

طاهرخانی گفت: بخش بعدی رزمایش بزرگ محمدرسول الله 2، تجمع بزرگ بسیجیان استان است که بیست هزار نفر از بسیجیان استان که سهم بزرگی از آن به بسیج دانش آموزی تعلق دارد حضور دارند.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۶۷
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جلسه ستاد بسیج دانش آموزی استان که در دفتر جلسات فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) برگزار بیان کرد: انقلاب ما نشات گرفته از انقلاب حسینی است و امام راحل با فرهنگ عاشورا، انقلاب اسلامی را تاسیس کردند.
وی گفت: تعامل سازنده ای بین اداره کل آموزش و پرورش استان و بسیج دانش آموزی و فرهنگیان وجود دارد که این امر نشان از مدیریت مثبت آموزش و پرورش استان در تعامل با سپاه است که موجب می شود مشکلی در اجرای طرح ها نداشته باشیم.
وی با اشاره به طرح شهید بهنام گفت: طرح شهید بهنام باید با نگاهی اعتقادی و فراجناحی انجام شود تا با استفاده از این طرح بتوانیم هشت میلیون جوان انقلابی را با محوریت مسجد به سرانجام برسانیم.
معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان ضمن اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس اظهار کرد: ماموریت بزرگی برعهده ما می باشد که مربوط به رزمایش سپاهیان محمدرسول الله ۲ است که مرحله اول این رزمایش یازدهم شهریورماه انجام شد و در مرحله دوم که رزمایش خدمت می باشد بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در چند ماموریت مهم حضور دارند.
طاهرخانی عنوان کرد: بخش بعدی این رزمایش، تجمع بزرگ بسیجیان استان است که بیست هزار نفر از بسیجیان استان که سهم بزرگی از آن به بسیج دانش آموزی تعلق دارد.
وی افزود: هدف از این رزمایش و تجمع، نمایش اقتدار جمهوری اسلامی در مقابل تهدیداتی است که اخیرا توسط دشمنان نظام بیان شده و با این حضور ارزشمند باردیگر دشمنان نظام سیلی محکمی خواهند خورد.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار