فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) شهر کاکی:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) کاکی شرایط امروز کشور را جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور دانست و گفت: تنها راه برون رفت از این نبرد همه جانبه، ترویج و پیاده سازی فرهنگ دفاع مقدس توسط مردم و مسئولان در سطح جامعه است.
کد خبر: ۹۰۵۶۸۷۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی  ، فرمانده حوزه ولیعصر (عج) شهر کاکی در جلسه شورای اداری بخش کاکی ، دفاع مقدس را سندی افتخار آمیز در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت : هشت سال دفاع مقدس برگرفته از فرهنگ ناب عاشورای حسینی است و دفاع جانانه ملت ایران به الگویی برای ملتهای آزاده دنیا برای مقابله با نظام سلطه تبدیل شده است . 

عبدالله اسکندری با اشاره به ایدئولوژی انقلاب اسلامی در مبارزه با ظلم و تجاوز تصریح کرد : در 200 سال اخیر بارها سرزمین ایران مورد تجاوز قرار گرفته و هربار بخشی از این خاک جدا شده است اما فقط در عصر انقلاب اسلامیست که با وجود تجاوز همه جانبه قدرتهای جهانی به سرکردگی رژیم بعث عراق ، مرز این کشور دستخوش کوچکترین تغییری نمیشود و این مساله مایه فخر انقلاب اسلامی است .

وی شرایط امروز کشور را جنگ تمام عیار اقتصادی علیه کشور دانست و اضافه کرد : دشمن  با جنگ هیبریدی و با تکیه بر مسائل اقتصادی به مقابله با ملت ایران اقدام کرده است و تنها راه برون رفت از این نبرد همه جانبه ، ترویج و پیاده سازی فرهنگ دفاع مقدس توسط مردم و مسئولان در سطح جامعه است . 

ارسال نظرات