خبرهای داغ:

برپایی ایستگاههای صلواتی بازاریان هندیجان در ماه محرم

رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت هندیجان از سیاه پوشی سر درب مغازه ها و برپایی ایستگاههای صلواتی در بازار با همت اتحادیه و هیات امنای بازریان هندیجان و تشدید گشت های مشترک بازرسی با همکاری بازرسان افتخاری بسیج و اتاق اصناف ودیگر ادارات و توزیع ۵تن مرغ و ۱۰تن شکر بصورت هفتگی و همکاری با مجالس عزاداری در ماه محرم خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۳۶
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

خالق شعبانی در شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:هیات های مذهبی و تکایا و موکب داران نگران تامین اقلام مصرفی نباشند و با پیگیری مرغ و شکر توسط عوامل در سطح شهرستان با قیمت مصوب دولتی در حال توزیع هستند و تا پایان محرم و صفر و اربعین حسینی (ع)اقلام مصرفی مورد نیاز هیات ها و مجالس عزاداری تامین خواهند شد.

وی افزود:با همت اتحادیه و هیات امنای بازاریان سردرب مغازه ها سیاه پوش شده اند و پرچم های یا حسین (ع)و یا ابوالفضل العباس(ع)نصب شده و ایستگاههای صلواتی در بازار میوه فروشان بر پا شده است.

وی بابیان گشت های بازرسی بصورت ویژه در ماه محرم گفت:با همکاری اتاق اصناف و اداره صنعت و دیگر ادارات و انتظامی و بسیج گشت های بازرسان در ماه محرم فعال شده و بصورت روزانه بر بازار کنترل ویژه دارند و با متخلفین طبق قانون برخورد خواهد شد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار