فرماندار تبریز:

بحث امنیت و سلامت از وظایف حاکمیتی است

فرماندار تبریز در آئین افتتاح کانون سلامت محله کوجووار با اشاره به موضوع سلامت در جامعه گفت: بحث امنیت و سلامت از وظایف حاکمیتی است و نمی توان آن را به بخش دیگری واگذار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۴۰
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علیار راستگو توجه به امر سلامت را صرفا معطوف به اقدام فیزیکی ندانست و اضافه کرد: باید آموزش های لازم در جامعه برای پیشگیری از بیماری ها و آسیب های اجتماعی صورت گیرد.

وی سلامت را میراث ما به آیندگان توصیف و اظهار داشت: هر چه قدر تلاش شود تا انسانهای سالم در جامعه رشد پیدا کنند به همان میزان در آینده شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود.

بحث امنیت و سلامت از وظایف حاکمیتی است

فرماندار تبریز راه اندازی کانون ها و مجمع های سلامت محلات را در شهرستان مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: محور فعالیت این طرح؛ مردم هستند و هدف دولت در ایجاد این کانون ها اجتماعی کردن سلامت می باشد.

راستگو ادامه داد: کانون سلامت محلات با هدف کمک به افزایش مشارکت موثر، کارآمد، پویا و خلاق مردم در توسعه سلامت خود، خانواده و محله تشکیل می شود.

بر اساس دستورالعمل، کانون های سلامت محله با نمایندگانی از محلات به همراه دستگاه های دولتی تشکیل و مشکلات اجتماعی و وضعیت سلامت اهالی محل احصا و از طریق نهادهای مربوطه و خود مردم برای حل آن ها اقدام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها