خبرهای داغ:
در راستای حمایت از کالای ایرانی و اقتصاد مقاومتی کارگران بسیجی پایگاه شهید برونسی لبنیات آلیش یک شیف کاری را با نام "شیفت ایثار" رایگان کار کردند.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۴۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان به نقل از قابوس نامه ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس بر نقش آفرینی و پا در رکاب بودن اقشار جامعه در مقابله با دسیسه های دشمنان اشاره کرد و گفت: قشر کارگری یکی از قشرهایی است که علی رغم مشکلات اقتصادی که وجود دارد همواره در راستای آرمان های انقلاب گام برداشته است.

qaboosnameh 4

سرهنگ پاسدار رمضانعلی قاسمپورعنوان کرد: با توجه به اهمیت حمایت از کالای ایرانی و تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، همزمان با سایر شهرستان ها امروز رزمایش شیفت ایثار با شرکت 100 کارگر بسیجی در لبنیات آلیش شهرستان برگزار شد.

qaboosnameh 3

وی افزود:  ین کارگران بسیجی بدون دریافت حقوق ساعاتی از وقت خود را صرف این حرکت جهادی کردند تا ضمن حمایت از تولید داخلی جلوه ای دیگر از ایثار و حضور آحاد مردم ایران را به منصۀ ظهور بگذارند.

qaboosnameh 1

 بنا بر اظهارات فرماندۀ سپاه  گنبدروسای ادارات کار تعاون و رفاه اجتماعی، فنی و حرفه ای، تاکین اجتماعی و همچنین رئیس هیئت اندیشه ورز  بسیج کارگری ، رئیس شورای قشر کارگری و نمایندگانی از بهزیستی و کمیته امداد از این رزمایش بازدید کرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها