سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر ضمن تاکید بر ارائه خدمات مطلوب به زائرین پاکستانی ، از اعلام آمادگی طوایف استان برای تامین امنیت و استقبال از از زائرین پاکستانی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۶۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرنگار بسیج  از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با موضوع آمادگی برای ورود زائران پاکستانی به ریاست سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری و اعضای این ستاد برگزار شد.

محمد هادی مرعشی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان بر آمادگی و هم افزایی دستگاه‌های اجرایی و ایجاد بستر مناسب و ارائه خدمات مطلوب به مهمانان کشور همسایه تاکید کرد.

وی افزود: سال گذشته براثر عدم همکاری نیرو‌های داخلی پاکستانی با زائرین مشکلاتی برای آن‌ها به وجود آمد و موجب تجمع این زائرین در مرز گردید و این موضوع باعث ورود حجم انبوه دوستداران ائمه اطهار از مرز میرجاوه شد به طوریکه با ورود روزانه بیش از شش هزار نفر، تیم مستقر در میل ۷۲ مسئولیت سنگینی برای ارائه خدمات به این حجم از جمعیت را برعهده داشتند.

مرعشی گفت: امسال با استفاده از تجربیات سال گذشته به گونه برنامه ریزی شده است تا خدمات مطلوب تری به این زائران ارائه شود.

وی افزود: در همین راستا تلاش داریم با توجه به طولانی بودن مسیر کویته تا تفتان پاکستان و عدم وجود مراکز خدمات رسان در این مسیر، موکبی برای ارائه خدمات به این زوار در حدفاصل بین کویته و تفتان مستقر شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: مردم ایران و بخصوص مردم سیستان و بلوچستان به مهمان نوازی مشهورند و این خصوصیت ارزشمند در استقبال از زائران و میزبانی از آن‌ها جلوه گر خواهد شد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: با همگرایی و هم افزایی همه دست اندرکاران ستاد اربعین و مهمان نوازی مردم، از فرصت به وجود آمده برای شناساندن استان سیستان و بلوچستان به این سفیران فرهنگی بهره ببریم.
ارسال نظرات