خیابان ولیعصر(عج) قیامدشت پس از سالها انتظار بازگشایی شد

خبرگزاری بسیج: شهردار قیامدشت از بازگشایی خیابان حضرت ولیعصر(عج) در دوره جدید مدیریت شهری این شهر پس از سالها انتظار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۶۹۹۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حسین ترکاشوند با اشاره به مشکلات مردم شهر قیامدشت بویژه اهالی این محله در ترددهای روزانه خود اظهار داشت: با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر قیامدشت در دوره اول فعالیت خود و اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال،املاک واقع در این طرح عمرانی  در طی دوماه خریداری و پس از برگزاری مناقصه عمومی و تعیین پیمانکار ذیصلاح، عملیات تخریب  املاک واقع در این طرح آغاز شد  وتا دو ماه آینده، کار بهسازی و آسفالت این خیابان نیز با اعتباری در حدود  ۱۰ میلیارد ریال انجام و به اتمام می رسد.

شهردار قیامدشت با قدردانی از صاحبان املاک واقع در این طرح در جهت تحقق وعده های مدیریت شهری در راستای توسعه و عمران این شهر اظهار امیدواری کرد با برنامه های پیش بینی شده،مشکلات شهری قیامدشت،یکی پس ازدیگری رفع و حل گردد.

 شایان ذکر است مسدود بودن انتهای خیابان حضرت ولیعصر(عج) شهر قیامدشت، علاوه بر ایجاد زحمات فراوان به شهروندان و کسبه این شهر، باعث ایجاد ترافیک در خیابان شهید بهشتی نیز شده بود که تقاضای بازگشایی این خیابان در سالیان گذشته همیشه از اولویتهای نمایندگان مردم قیام دشت در دوره های متوالی شورایاریهای گذشته بود که متاسفانه علیرغم پیگیریهای متعدد موفقیتی در این خصوص حاصل نشده بود.

گفتنی است پس از تغییر وضعیت قیامدشت به شهر و ایجاد ساختار شورای اسلامی شهر و متعاقب آن اختصاص اعتبار لازم در این خصوص، عملیات بازگشایی خیابان ولیعصر(عج) آغاز گردید.

بازگشایی خیابان ولیعصر(عج) از چند جنبه حائز اهمیت است که مهمترین آن توزیع ترافیک و کمک به روان سازی آن  و همچنین رونق کسب  و کار اصناف این شهر است

 

ارسال نظرات