نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: امروز نیز مقابله با جنگ اقتصادی از ماه محرم شروع شده است، تهدیدهای استکبار طبل توخالی است که هیچ محتوایی ندارد.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۲۴
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در شورای اداری لرستان ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: در میان صفات و ویژگی‌های والای امام حسین سه خصلت برجسته است که متأسفانه کمتر به آن پرداخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: معنویت و عبودیت در زندگی امام حسین خصلتی برجسته است، اینکه شب عاشورا امام حسین (ع) برای دعا مهلت می‌گیرد نشان دهنده این بوده که خمیرمایه تمام صفات در عبودیت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان دومین صفت برجسته سیدالشهداء را عزتمندی این امام برشمرد و گفت: تسلیم مطلق امر خداوند بودن و رسیدن به مقام تسلیم دیگر ویژگی خاص امام حسین (ع) بوده است.

آیت‌الله میرعمادی با بیان اینکه روز عاشورا روز تجلی عبودیت و معنویت بوده است، افزود: آنچه امروز بایستی به آن توجه کرد این است که روز عاشورا روز تقابل جنود رحمان در مقابل جنود شیطان بود و خصوصیات این دو صف برای امروز ما مهم است.

وی ادامه داد: ویژگی صف حق؛ حق‌خواهی و حق‌پرستی است، اما صف دیگر صف باطل خواهی و رقابت بر سر مال دنیا و ولایت‌ستیزی است، در صف حق غیرت و شجاعت و شهامت در مقابل پستی و زبونی و خواری قرار می‌گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: امروز دو جبهه مقاومت اسلامی و استکبار جهانی در مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند، رهبری جبهه مقاومت اسلامی به‌عهده ایران بوده و رهبری استکبار با آمریکا است.

آیت‌الله میرعمادی مستضعفان و عدالت‌خواهان را در زمره صف مقاومت اسلامی عنوان و تصریح کرد: در تاریخ ثابت شده اگرچه باطل در ظاهر کثرت دارد اما این حق بوده که همیشه پیروز است.

وی اظهار داشت: همان صفات و رفتار یزیدیان امروز در بین مستکبران جهانی همچون ترامپ دیده می‌شود، ما بایستی از راه عزت و شرافتی که امام حسین به ما آموخته پیروی کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: اگرچه فشار اقتصادی بالایی بر مردم ایران وارد است اما مردم ایران کرامت و بزرگی خود را نفروخته و همواره شعار هیهات من‌الذله دارند.

ایت‌الله میرعمادی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی از محرم شروع شد و به پیروزی رسید، بیان داشت: امروز نیز مقابله با جنگ اقتصادی از ماه محرم شروع شده است، تهدیدهای استکبار طبل توخالی است که هیچ محتوایی ندارد و لذا در این جنگ ملت ایران همانند ملت پیامبر عزت و استقلال خود را نفروخته و در این جنگ نیز پیروز می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات