رئیس آموزش‌وپرورش میامی :

۶۰۰۰هزار دانش‌آموز سال تحصیل جدید را در مدارس میامی آغاز می‌کنند

رئیس آموزش‌وپرورش میامی بابیان اینکه شش هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز سال تحصیلی را در این شهرستان آغاز می‌کنند، گفت: مدارس میامی برای ورود دانش آموزان به مدرسه مهیا است.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۲۸
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۳

به گزارش خبرنگار بسیج ازمیامی،ضمن بیان اینکه به‌طورکلی شش هزار و ۱۴۱ دانش‌آموز در مدارس میامی حضور خواهند یافت، ابراز داشت: هرسال تحصیلی ۹۸-۹۷ تعداد ورودی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ۶۰۷ نفر، پایه هفتم ۴۷۲ نفر و در پایه دهم ۲۱۶ نفر خواهد بود.

وی بابیان اینکه اعتماد مردم به‌نظام تعلیم و تربیت باید تقویت شود، افزود: لازمه کسب این اعتماد برخورد صادقانه با والدین در رسیدگی مطلوب به موارد شکایات و پیشنهادهای آن‌ها درزمینهٔ آموزشی است.

رئیس آموزش‌وپرورش میامی بابیان اینکه وظیفه آموزش‌وپرورش تأمین حقوق دانش آموزان در هنگام ثبت‌نام است و تخلف در این زمینه به‌هیچ‌عنوان پذیرفته نیست، ابراز داشت: در راستای تکریم ارباب‌رجوع هیچ‌گونه وجهی به‌غیراز وجه بیمه و کتب درسی از دانش آموزان در هنگام ثبت‌نام دریافت نمی‌شود و در راستای تأمین نیازها، رفع نواقص و مشکلات باید از توان خیران و افراد متمکن در طول سال بهره برد.

محمدی در ادامه تصریح کرد: می‌کوشیم که با برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی نظارت و بازرسی و هم‌چنین با به‌کارگیری روش‌های کنترلی مناسب، ضمن ایجاد محدودیت در اخذ غیرمجاز وجه مشارکت در فصل ثبت‌نام، نسبت به شناسایی، تحلیل و رفع نارسایی‌ها و مشکلات فراروی دانش آموزان و مدارس اقدام کنیم.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید و آماده‌سازی مدارس برای حضور دانش آموزان، افزود: برای آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ با برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته در قالب پروژه مهر ۹۷ و با بازرسی‌های دقیق و موشکافانه تلاش می‌شود تا مدارس از تمام جهات در اول مهر با آمادگی کامل شروع به کار کنند.

رئیس آموزش‌وپرورش میامی اضافه کرد: مدارس شهرستان به سه صورت دولتی، بسته‌های حمایتی و غیرانتفاعی هستند ولی اکثریت مدارس به‌صورت دولتی اداره می‌شوند.

به گزارش خبرنگار میامی نیوز، ۱۲۰هزار دانش‌آموز استان سمنان به استقبال سال تحصیلی جدید خواهند رفت و یک هزار و ۱۰۰ آموزشگاه در استان برای ورود دانش آموزان مهیا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار