به همت فرهنگیان و با فعالیت در فضای مجازی صورت گرفت
تعدادی از فرهنگیان ریگانی در فضای مجازی در اقدامی به حمایت از دانش‌آموزان محروم شهرستان پرداختند و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خیران و توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان کردند.
کد خبر: ۹۰۵۷۰۴۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ریگان با ضریب محرومیت ۹ در شرق استان کرمان واقع شده، وجود مدارس عشایری در مناطق صعب‌العبور این شهرستان سبب شده است که دانش‌آموزان این منطقه در شرایط نامطلوبی تحصیل کنند.

اوج محرومیت در روستا‌های شهرستان ریگان آنقدر زیاد است که خانواده‌ها برای تامین لوازم آموزشی دانش‌آموزان با مشکلاتی مواجه هستند و با نزدیک شدن به فصل بازگشایی مدارس، این دانش‌آموزان چشم‌انتظار کمک خیران و مردم نوعدوست هستند.

یکی از والدین دانش‌آموزان ریگانی می‌گوید: روستای ما یکی از روستا‌های محروم شهرستان است، همسرم دچار بیماری است و توان کار کردن را ندارد سه فرزند دارم و توان اینکه آن‌ها را به مدرسه بفرستم نیز ندارم.

وی با اشاره به کمک خیران و نیکوکاران برای ادامه تحصیل فرزندانش افزود: در وضعیت کنونی خشکسالی و نبود شغل، زندگی مردم به سختی می‌گذرد.

اما در این راستا تعدادی از فرهنگیان شهرستان در فضای مجازی در اقدامی به حمایت از دانش‌آموزان محروم ریگان پرداختند و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های خیران و توزیع آن‌ها در بین دانش‌آموزان کردند.

عبدالرحمان ایزدیان یکی از مدیران این فضای مجازی ابراز کرد: با توجه به شرایط اقتصادی منطقه و محرومیت شهرستان بر آن شدیم تا کمک‌های خیران را برای محرومان جمع‌آوری کنیم و فعالیتمان را به مدت دو ماه در شهرستان انجام دادیم و مردم نیز در این زمینه خوب درخشیدند.

این فعال فضای مجازی ابراز کرد: در این راستا بعضی از افراد مبالغ کم و بعضی از افراد مبالغ قابل توجهی را به شماره حسابی که اعلام شده بود واریز کردند و لوازم‌التحریر خریداری و در روستا‌های محروم شهرستان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: بیش از ۲ هزار بسته لوام‌التحریر بین ۲ هزار دانش‌آموز ریگانی در حال توزیع است.
ارسال نظرات