کارشناس مسایل سیاسی در جمع بسیجیان شهرستان سامان، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون رفت از مشکلات کشور دانست.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۲۴
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل سیاسی در جمع بسیجیان گردان بیت المقدس شهرستان سامان گفت: فشار اقتصادی امروز که بر قشر مستضعف جامعه است به خاطر بی تدبیری دست اندرکاران امور اقتصادی است؛ البته نباید منکر خدمات دولت های مختلف در طول این سالها شدکه این خدمات باعث پیشرفت کشور شده است؛ اما آنها در بخش هایی کم گذاشتند و در بخش هایی هم بی تدبیری کردند.

منوچهر خلیلیان افزود:  کشور ما دارای منابع انسانی ارزشمند، درآمد خوب و معادن و ذخایر خدادادی فراوان است؛ اما در حال حاضر کشور نیازمند یک تیم اقتصادی است که به ملت باور داشته باشند. تیم اقتصادی کنونی موفق نبوده و دولت باید برای ترمیم آن اقدامی کند. در این راستا مجلس شورای اسلامی  نیز به کمک دولت آمده و قوه قضاییه نیز با فساد و مفسدین اقتصادی و آنهایی که باعث این مشکلات شده اند برخورد قاطع کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز در هر عرصه‌ای از جمله اقتصادی، فرهنگی و بین‌المللی رمز پیروزی ، تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب است و چندین سال متوالی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در نام گذاری سال، مشکلات امروزی را بیان کرده اند و راه برون رفت از آن را هم در اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالا و تولید ایرانی وفعال کردن ظرفیت های درون نظام دانستند و تاکید کردند؛ تنها راه برون رفت همین حرکت انقلابی اقتصاد مقاومتی است؛ اما مسئولان با نگاهی کاملاً متفاوت و اشتباه راه غلبه بر مشکلات را تکیه بر غرب و اقتصاد آزاد جهانی یعنی اقتصاد رعیتی  می دانند.

وی، ضرورت بیش از پیش توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، بحث اقتصاد مقاومتی و تکیه به ظرفیت های درونی کشور را مورد تأکید قرار داد و گفت: مدیریت جهادی، روحیه ایثار و خودباوری، بکارگیری جوانان انقلابی و متعهد و متخصص می تواند کشور را از مشکلات پیش آمده به سلامت عبور دهد.

ارسال نظرات