خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز:
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله (ع) شیراز با اشاره به خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی در رزمایش محمد رسول‌الله (ص) ۲ تأکید کرد که خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است.
کد خبر: ۹۰۵۷۱۹۷
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، سرهنگ موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با اشاره به اجرای رزمایش «محمد رسول‌الله(ص) ۲» توسط بسیجیان این ناحیه گفت: بخش نخست این رزمایش شامل اعزام گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی در مناطق محروم است.

وی با بیان اینكه در این راستا ۱۴ گروه جهادی این ناحیه در حال کمک رساندن به مردم کم برخوردار هستند، افزود: خدمت بی منت به مردم شعار سپاه است.

زارعی با اشاره به همه دشمنی‌ها در طی ۴۰ سال علیه کشور، افزود: دشمن تصور می‌کرد با تهدیدات می‌تواند ما را شکست دهد، اما به لطف خدا و نفس مسیحایی رهبر و ارواح شهدا موفق نشدند.

وی با تأکید بر اینکه بغض و کینه آمریکا نسبت به ایران ادامه دارد، ولی دشمن باز هم ناکام می‌ماند، افزود: این رزمایش با هدف وحدت، ایستادگی و پیشرفت که همواره سه عنصر اساسی در طول عمر ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران بوده است، در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با تأكید بر اینكه وحدت و ایستادگی در مقابل دشمن امروز جایگاه ویژه‌ای دارد، گفت: رزمایش فعلی از روز ۹ شهریور در قالب فعالیت‌های جهادی با رویکرد خدمت‌رسانی آغاز شده است. افسران اقتصاد مقاومتی در قالب گروه‌های جهادی اعم از آموزشی، عمرانی، پزشکی و ... به مناطق اعزام می‌شوند.

زارعی در ادامه با بیان اینكه گردان‌های بیت‌المقدس امروز جایگاه شهدای لشکر و مدافع حرم را نشان داد، گفت: امروز همه نیرو‌ها به نقاط مدیریتی خود در قالب گروه‌های جهادی اعزام می‌شوند و پس از یک‌ماه بزرگترین همایش در میعادگاه با حضور بسیجیان برادر سراسر کشور برگزار می‌شود.

این فرمانده سپاه در پایان در خصوص دیگر اهداف و برنامه های این رزمایش نیز گفت: از دیگر اهداف این رزمایش ارتقای قدرت سخت، نیمه سخت و نرم سازمان رزم بسیج برای مبارزه با تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین زنده کردن روح حمایت مردم از نظام، مایوس کردن دشمن از تغییر نظام، تقویت روحیه عمل کننده و تقویت روحیه ملی در جامعه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها